Organ reprezentujący
ZARZĄD
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU FUNDACJI W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO, ZAŚ W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘCEJ OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU FUNDACJI UPRAWNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Cel działania
A) POMOC SPOŁECZNA, PSYCHOLOGICZNA I DZIAŁALNOŚĆ CHARYTATYWNA: WSPIERANIE OSÓB W TRUDNEJ SYTUACJI ŻYCIOWEJ POPRZEZ DZIAŁANIA NA RZECZ POPRAWY ICH WARUNKÓW BYTOWYCH I SPOŁECZNYCH ORAZ POMOC W SPOSOBIE POZYTYWNEGO MYŚLENIA ORAZ PODNIESIENIU POCZUCIA WŁASNEJ WARTOŚCI. B) UPOWSZECHNIANIE KULTURY FIZYCZNEJ I SPORTU: PROMOWANIE AKTYWNOŚCI FIZYCZNEJ I ZDROWEGO STYLU ŻYCIA WŚRÓD DZIECI, MŁODZIEŻY I DOROSŁYCH. C) OCHRONA I PROMOCJA ZDROWIA: DZIAŁANIA MAJĄCE NA CELU POPRAWĘ ZDROWIA SPOŁECZNOŚCI, W TYM EDUKACJA ZDROWOTNA I PROFILAKTYKA. D) NAUKA, EDUKACJA, SZKOLNICTWO WYŻSZE, OŚWIATA I WYCHOWANIE: ORGANIZOWANIE PROGRAMÓW EDUKACYJNYCH DLA RÓŻNYCH GRUP WIEKOWYCH, WSPIERANIE INICJATYW NAUKOWYCH I EDUKACYJNYCH. E) KULTURA I SZTUKA: PROMOWANIE KULTURY I SZTUKI, ORGANIZOWANIE WYDARZEŃ KULTURALNYCH ORAZ WSPIERANIE TWÓRCZOŚCI ARTYSTYCZNEJ. F) ORGANIZACJA IMPREZ: PLANOWANIE I REALIZACJA WYDARZEŃ SPOŁECZNYCH, KULTURALNYCH I SPORTO-WYCH, MAJĄCYCH NA CELU INTEGRACJĘ SPOŁECZNOŚCI LOKALNYCH. G) PROMOWANIE POSTAW PROSPOŁECZNYCH, OBYWATELSKICH I PATRIOTYCZNYCH: KSZTAŁTOWANIE PO-STAW OBYWATELSKICH I PATRIOTYCZNYCH POPRZEZ EDUKACJĘ I AKCJE SPOŁECZNE. H) POMOC OSOBOM DŁUGOTRWALE BEZROBOTNYM W ZNALEZIENIU PRACY I ZAKWATEROWANIA: WSPARCIE W POSZUKIWANIU ZATRUDNIENIA, DORADZTWO ZAWODOWE ORAZ ORGANIZACJA SZKOLEŃ ORAZ W POSZUKIWANIU MIEJSC ZAMIESZKANIA DLA OSÓB POTRZEBUJĄCYCH, W TYM W SYTUACJACH KRYZY-SOWYCH. I) WSPIERANIE OSÓB WYKLUCZONYCH SPOŁECZNIE: INICJATYWY NA RZECZ INTEGRACJI OSÓB WYKLUCZO-NYCH SPOŁECZNIE, UMOŻLIWIAJĄCE IM POWRÓT DO AKTYWNEGO ŻYCIA SPOŁECZNEGO. J) PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI EDUKACYJNEJ NA RZECZ SENIORÓW, DOROSŁYCH I MŁODZIEŻY: ORGA-NIZOWANIE KURSÓW, WARSZTATÓW I INNYCH FORM EDUKACYJNYCH DLA RÓŻNYCH GRUP WIEKOWYCH. K) MARKETING: PROMOWANIE DZIAŁAŃ FUNDACJI ORAZ WSPIERANIE LOKALNYCH INICJATYW I PRZEDSIĘ-BIORSTW POPRZEZ DZIAŁANIA MARKETINGOWE I REKLAMOWE. L) TURYSTYKA: ROZWÓJ I PROMOWANIE TURYSTYKI KRAJOWEJ I ZAGRANICZNEJ. M) ORGANIZACJA OBOZÓW I WYCIECZEK JĘZYKOWYCH W KRAJU I ZA GRANICĄ DLA DZIECI, MŁODZIEŻY I DOROSŁYCH W TYM POMOC W DOFINANSOWANIU UCZESTNICTWA. N) POŻYCZKI 0% DLA PRZEDSIĘBIORSTW: UDZIELANIE NIEOPROCENTOWANYCH POŻYCZEK DLA MŚP W CELU WSPIERANIA ICH DZIAŁALNOŚCI I ROZWOJU. O) KURSY JĘZYKOWE: PROWADZENIE KURSÓW JĘZYKOWYCH DLA DZIECI, MŁODZIEŻY I DOROSŁYCH, MAJĄ-CYCH NA CELU ROZWÓJ UMIEJĘTNOŚCI JĘZYKOWYCH I KULTUROWYCH, W TYM RÓWNIEŻ KURSY PRZYGO-TOWAWCZE. P) WSPIERANIE INNOWACJI I KREATYWNOŚCI: PROMOWANIE INNOWACYJNYCH ROZWIĄZAŃ I KREATYW-NEGO PODEJŚCIA DO PROBLEMÓW W BIZNESIE I SPOŁECZEŃSTWIE, WSPIERANIE MŁODYCH TALENTÓW W DZIEDZINIE GRAFIKI KOMPUTEROWEJ, PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I USŁUG FINANSOWYCH. Q) PROMOWANIE ROZWOJU ELEKTROMOBILNOŚCI: POPULARYZACJA POJAZDÓW ELEKTRYCZNYCH ORAZ TECHNOLOGII Z NIMI ZWIĄZANYCH ORAZ WSPIERANIE INICJATYW ZWIĄZANYCH Z ODNAWIALNYMI ŹRÓ-DŁAMI ENERGII W TRANSPORCIE. R) ROZWÓJ I PROPAGOWANIE SZTUCZNEJ INTELIGENCJI: EDUKOWANIE SPOŁECZEŃSTWA W ZAKRESIE SZTUCZNEJ INTELIGENCJI, JEJ MOŻLIWOŚCI I WYZWAŃ, TWORZENIE PROJEKTÓW, KTÓRE WYKORZYSTUJĄ AI DO ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW W RÓŻNYCH BRANŻACH, ORGANIZOWANIE HACKATHONÓW, SZKOLEŃ ORAZ WYDARZEŃ PROMUJĄCYCH INNOWACJE ZWIĄZANE Z AI. S) PROMOWANIE WIEDZY I UMIEJĘTNOŚCI Z ZAKRESU SURWIWALU: WSPIERANIE AKTYWNOŚCI NA ŚWIE-ŻYM POWIETRZU I ZACHĘCANIE DO ZDOBYWANIA PRAKTYCZNYCH UMIEJĘTNOŚCI PRZETRWANIA ORAZ PROMOWANIE EDUKACJI EKOLOGICZNEJ ORAZ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA ŚRODOWISKO NATURALNE, A TAKŻE ORGANIZOWANIE SZKOLEŃ I KURSÓW Z ZAKRESU STRZELECTWA SPORTOWEGO ORAZ OBRONNEGO, PROMO-WANIE BEZPIECZEŃSTWA W KORZYSTANIU Z BRONI PALNEJ I INNYCH URZĄDZEŃ STRZELECKICH, WSPIERA-NIE DZIAŁALNOŚCI ZWIĄZANYCH Z POPULARYZACJĄ STRZELECTWA JAKO FORMY REKREACJI ORAZ SPORTU. T) WSPARCIE SEKTORA BUDOWLANEGO: WSPIERANIE WDRAŻANIA TECHNOLOGII PRZYJAZNYCH DLA ŚRO-DOWISKA, TAKICH JAK ENERGOOSZCZĘDNE SYSTEMY BUDOWLANE, ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII, SYSTEMY RECYKLINGU MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH, CZY ZIELONE BUDOWNICTWO ORAZ EDUKACJA W ZAKRESIE EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ I WPŁYWU BUDOWNICTWA NA ŚRODOWISKO N