Organ reprezentujący
ZARZĄD
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU FUNDACJI W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO, ZAŚ W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘCEJ OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU FUNDACJI UPRAWNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE
Cel działania
A) POMOC SPOŁECZNA I DZIAŁALNOŚĆ CHARYTATYWNA B) UPOWSZECHNIANIE KULTURY FIZYCZNEJ I SPORTU C) OCHRONA I PROMOCJA ZDROWIA D) NAUKA, EDUKACJA, SZKOLNICTWO WYŻSZE, OŚWIATA I WYCHOWANIE E) KULTURA I SZTUKA: PROMOWANIE KULTURY I SZTUKI, ORGANIZOWANIE WYDARZEŃ KULTURALNYCH ORAZ WSPIERANIE TWÓRCZOŚCI ARTYSTYCZNEJ. F) ORGANIZACJA IMPREZ: PLANOWANIE I REALIZACJA WYDARZEŃ SPOŁECZNYCH, KULTURALNYCH I SPORTO-WYCH, MAJĄCYCH NA CELU INTEGRACJĘ SPOŁECZNOŚCI LOKALNYCH. G) PROMOWANIE POSTAW SPOŁECZNYCH, OBYWATELSKICH I PATRIOTYCZNYCH: KSZTAŁTOWANIE POSTAW OBYWATELSKICH I PATRIOTYCZNYCH POPRZEZ EDUKACJĘ I AKCJE SPOŁECZNE. H) POMOC OSOBOM DŁUGOTRWALE BEZROBOTNYM W ZNALEZIENIU PRACY I ZAKWATEROWANIA: WSPARCIE W POSZUKIWANIU ZATRUDNIENIA, DORADZTWO ZAWODOWE ORAZ ORGANIZACJA SZKOLEŃ ORAZ W POSZUKIWANIU MIEJSC ZAMIESZKANIA DLA OSÓB POTRZEBUJĄCYCH, W TYM W SYTUACJACH KRYZY-SOWYCH. I) POMOC PSYCHOLOGICZNA: WSPARCIE PSYCHOLOGICZNE I EMOCJONALNE DLA OSÓB POTRZEBUJĄCYCH POMOCY W SPOSOBIE POZYTYWNEGO MYŚLENIA, WŁASNEGO WIZERUNKU ORAZ PODNIESIENIU POCZUCIA WŁASNEJ WARTOŚCI. J) WSPIERANIE OSÓB WYKLUCZONYCH SPOŁECZNIE: INICJATYWY NA RZECZ INTEGRACJI OSÓB WYKLUCZO-NYCH SPOŁECZNIE, UMOŻLIWIAJĄCE IM POWRÓT DO AKTYWNEGO ŻYCIA SPOŁECZNEGO. K) PODEJMOWANIE INICJATYW PROSPOŁECZNYCH: DZIAŁANIA NA RZECZ POPRAWY JAKOŚCI ŻYCIA SPO-ŁECZNOŚCI, PROMOWANIE SOLIDARNOŚCI SPOŁECZNEJ. L) PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI EDUKACYJNEJ NA RZECZ SENIORÓW, DOROSŁYCH I MŁODZIEŻY: ORGA-NIZOWANIE KURSÓW, WARSZTATÓW I INNYCH FORM EDUKACYJNYCH DLA RÓŻNYCH GRUP WIEKOWYCH. M) MARKETING: PROMOWANIE DZIAŁAŃ FUNDACJI ORAZ WSPIERANIE LOKALNYCH INICJATYW I PRZEDSIĘ-BIORSTW POPRZEZ DZIAŁANIA MARKETINGOWE I REKLAMOWE. N) TURYSTYKA: ROZWÓJ I PROMOWANIE TURYSTYKI KRAJOWEJ I ZAGRANICZNEJ. O) ORGANIZACJA OBOZÓW I WYCIECZEK JĘZYKOWYCH W KRAJU I ZA GRANICĄ DLA DZIECI, MŁODZIEŻY I DOROSŁYCH W TYM POMOC W DOFINANSOWANIU UCZESTNICTWA. P) KURSY JĘZYKOWE: PROWADZENIE KURSÓW JĘZYKOWYCH DLA DZIECI, MŁODZIEŻY I DOROSŁYCH, MAJĄ-CYCH NA CELU ROZWÓJ UMIEJĘTNOŚCI JĘZYKOWYCH I KULTUROWYCH, W TYM RÓWNIEŻ KURSY PRZYGO-TOWAWCZE. Q) WSPARCIE ZRÓWNOWAŻONEGO ROLNICTWA: POMOC W ROZWOJU ZRÓWNOWAŻONYCH METOD PRODUK-CJI ROLNEJ, KTÓRE MINIMALIZUJĄ WPŁYW NA ŚRODOWISKO I DBAJĄ O ZACHOWANIE ZASOBÓW NATURAL-NYCH. R) EDUKACJA EKOLOGICZNA; ORGANIZOWANIE SZKOLEŃ, WARSZTATÓW I KAMPANII EDUKACYJNYCH NA TEMAT EKOLOGII I OCHRONY ŚRODOWISKA W ROLNICTWIE, SADOWNICTWIE I OGRODNICTWIE. S) WSPIERANIE ZDROWYCH UPRAW; PROMOWANIE NOWOCZESNYCH I BEZPIECZNYCH TECHNIK UPRAWY WARZYW, OWOCÓW I ROŚLIN, KTÓRE SĄ KORZYSTNE ZARÓWNO DLA KONSUMENTÓW, JAK I DLA ŚRODOWI-SKA. T) POPULARYZACJA EKOLOGICZNYCH ŚRODKÓW OCHRONY ROŚLIN; WSPIERANIE BADAŃ I WDRAŻANIA NA-TURALNYCH, BEZPIECZNYCH DLA ŚRODOWISKA ŚRODKÓW OCHRONY ROŚLIN ORAZ OGRANICZANIE STOSOWA-NIA CHEMICZNYCH PESTYCYDÓW ORAZ PROMOWANIE I WDRAŻANIE INNOWACYJNYCH, EKOLOGICZNYCH METOD NAWOŻENIA, KTÓRE WSPIERAJĄ ZDROWIE GLEBY I ZAPOBIEGAJĄ JEJ DEGRADACJI. U) WSPARCIE DLA MAŁYCH I ŚREDNICH GOSPODARSTW; POMOC W ROZWOJU GOSPODARSTW RODZINNYCH I LOKALNYCH PRODUCENTÓW, SZCZEGÓLNIE W KONTEKŚCIE PRZECHODZENIA NA EKOLOGICZNE METODY PRODUKCJI. V) OCHRONA ZASOBÓW WODNYCH; PROMOWANIE TECHNIK UPRAW, KTÓRE ZMNIEJSZAJĄ ZUŻYCIE WODY, A TAKŻE EDUKACJA NA TEMAT ZARZĄDZANIA WODĄ W ROLNICTWIE. W) BUDOWANIE ŚWIADOMOŚCI KONSUMENCKIEJ; ORGANIZOWANIE KAMPANII INFORMACYJNYCH DLA KONSUMENTÓW NA TEMAT ZDROWEJ ŻYWNOŚCI, EKOLOGICZNYCH METOD PRODUKCJI I ICH WPŁYWU NA ŚRODOWISKO. X) WSPARCIE BADAŃ I INNOWACJI, Y) ORGANIZACJA TRANSPORTU ORAZ TRANSPORTU ŻYWNOŚCI DO POTRZBUJĄCYCH, Z) POMOC W SYTUACJACH KRYZYSOWYCH I AWARYJNYCH, AA) WSPIERANIE ORGANIZACJI CHARYTATYWNYCH I SPOŁECZNYCH, BB) ZMNIEJSZANIE BARIER W DOSTĘPIE DO TRANSPORTU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH