Miejscowość
WOJCIECHOWICE
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU FUNDACJI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE.
Cel działania
FUNDACJA PRZYJMUJE ZA SWÓJ CEL WSPIERANIE ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU SPOŁECZEŃSTWA POPRZEZ EDUKACJĘ PRZYRODNICZĄ, PROMOWANIE EKOLOGII I OCHRONY ŚRODOWISKA ORAZ INSPIROWANIE DO AKTYWNEGO, ŚWIADOMEGO I ZDROWEGO STYLU ŻYCIA, OPARTEGO NA BLISKIM KONTAKCIE Z NATURĄ ORAZ RÓWNOŚCI SPOŁECZNEJ, W TYM: A. DZIAŁALNOŚĆ NA RZECZ ZBLIŻENIA Z NATURĄ WŚRÓD DZIECI, MŁODZIEŻY I DOROSŁYCH; B. PROMOWANIE SPĘDZANIA WOLNEGO CZASU W PLENERZE; C. PROWADZENIE EDUKACJI PRZYRODNICZEJ, NAUKOWEJ, ARTYSTYCZNEJ; D. TWORZENIE PRZESTRZENI DO EDUKACJI PRZYRODNICZEJ, DYDAKTYCZNEJ I REKREACYJNEJ; E. PODNOSZENIE ŚWIADOMOŚCI DOTYCZĄCEJ EKOLOGII; F. DZIAŁALNOŚĆ PROMUJĄCA OCHRONĘ ŚRODOWISKA NATURALNEGO I KLIMATU; G. UPOWSZECHNIENIE IDEI LEŚNEJ EDUKACJI OPARTEJ NA ZASADACH WOLNOŚCI, SZACUNKU, RÓWNOŚCI, NATURALNEGO ROZWOJU I CIEKAWOŚCI; H. DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA OCHRONĘ I PROMOCJĘ ZDROWIA; I. PROWADZENIE EDUKACJI NA RZECZ DOBROSTANU FIZYCZNEGO I EMOCJONALNEGO CZŁOWIEKA; J. WZMACNIANIE PEWNOŚCI SIEBIE I WARTOŚCI POPRZEZ DZIAŁANIA O CHARAKTERZE EDUKACYJNYM, SPOŁECZNYM, TECHNOLOGICZNYM I KULTUROWYM; K. UMACNIANIE WIARY DZIECKA WE WŁASNE SIŁY, MOŻLIWOŚCI OSIĄGNIĘCIA SUKCESÓW ORAZ POCZUCIE SPRAWCZOŚCI; L. TWORZENIE WARUNKÓW DO ROZWIJANIA SAMODZIELNOŚCI, OBOWIĄZKOWOŚCI, PODEJMOWANIA ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA SIEBIE I NAJBLIŻSZE OTOCZENIE; M. KSZTAŁTOWANIE W DZIECIACH I RODZICACH POSTAWY KRYTYCZNEGO OBSERWATORA RZECZYWISTOŚCI ORAZ NAUKI NARZĘDZI DO JEJ ZMIENIANIA; N. WSPIERANIE ROZWOJU DZIECI I MŁODZIEŻY W ZAKRESIE ICH WYCHOWANIA, KSZTAŁCENIA, BUDOWANIA AUTONOMII ORAZ RELACJI Z INNYMI, SAMOŚWIADOMOŚCI ORAZ KSZTAŁTOWANIA OSOBOWOŚCI, TAKŻE POPRZEZ WSPARCIE PSYCHOLOGICZNE I TERAPEUTYCZNE; O. PROMOWANIE NOWOCZESNYCH, KREATYWNYCH ORAZ INNOWACYJNYCH ROZWIĄZAŃ EDUKACYJNYCH; P. DOSKONALENIE ZAWODOWE ORAZ PODNOSZENIE KWALIFIKACJI KADRY PEDAGOGICZNEJ ORAZ INNYCH OSÓB ZWIĄZANYCH Z OŚWIATĄ; Q. INSPIROWANIE DO AKTYWNOŚCI BADAWCZEJ ORAZ WYRAŻANIA MYŚLI I PRZEŻYĆ; R. INICJOWANIE I PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI SZKOLENIOWEJ ORAZ PROMOCJĘ ZATRUDNIENIA I AKTYWIZACJĘ ZAWODOWĄ OSÓB POZOSTAJĄCYCH BEZ PRACY ORAZ ZAGROŻONYCH ZWOLNIENIEM Z PRACY; S. ORGANIZACJA, PROWADZENIE I NADZÓR OGÓLNEJ DZIAŁALNOŚCI EDUKACYJNEJ O CHARAKTERZE NIEZAWODOWYM I NIEFORMALNYM DLA OSÓB DOROSŁYCH; T. PROMOWANIE KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO DLA RODZICÓW I DZIECI; U. DZIAŁALNOŚĆ NA RZECZ RODZINY, MACIERZYŃSTWA, RODZICIELSTWA, UPOWSZECHNIANIA I OCHRONY PRAW DZIECKA; V. WSPIERANIE ŚWIADOMOŚCI RODZICÓW W ZAKRESIE EDUKACJI I KOMUNIKACJI Z DZIECKIEM; W. WSPIERANIE ROZWOJU INICJATYW LOKALNYCH I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI, A TAKŻE LOKALNYCH SPOŁECZNOŚCI ICH AKTYWNEGO UDZIAŁU W SFERZE PUBLICZNEJ; X. UPOWSZECHNIANIE WOLNOŚCI PRAW CZŁOWIEKA, SWOBÓD OBYWATELSKICH, ROZWOJU SPOŁECZEŃSTWA OBYWATELSKIEGO ORAZ EDUKACJI OPARTEJ NA ŚWIADOMYM UCZENIU SIĘ Z WŁASNEJ WOLI W SPOŁECZNOŚCI RÓWNYCH PRAW I WZAJEMNEGO SZACUNKU; Y. PROWADZENIE DZIAŁAŃ ZMNIEJSZAJĄCYCH DYSPROPORCJE SPOŁECZNE; Z. WSPIERANIE SPOŁECZNEJ AKTYWNOŚCI OBYWATELI, NA RZECZ TAKICH GRUP SPOŁECZNYCH JAK: OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI, SENIORZY, OSOBY ZNAJDUJĄCE SIĘ W KRYZYSIE BEZDOMNOŚCI, DZIECI, KOBIETY ORAZ OSOBY ZNAJDUJĄCE SIĘ W INNYCH GRUPACH SPOŁECZNYCH, POTRZEBUJĄCYCH WSPARCIA, WYRÓWNYWANIE SZANS TYCH GRUP ORA REALIZACJA ZADAŃ W ZAKRESIE POMOCY SPOŁECZNEJ; AA. WPIERANIE AKTYWNOŚCI KULTURALNEJ, ARTYSTYCZNEJ I PROSPOŁECZNEJ; BB. DZIAŁALNOŚĆ NA RZECZ INTEGRACJI EUROPEJSKIEJ ORAZ ROZWIJANIA KONTAKTÓW I WSPÓŁPRACY MIĘDZY SPOŁECZEŃSTWAMI; CC. WSPIERANIE WOLONTARIATU DZIAŁALNOŚCI CHARYTATYWNEJ.