Rozpoczęcie działalności
2024-07-22
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
fundacjaedugeneracja@gmail.com
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
1. KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU MOŻE SAMODZIELNIE REPREZENTOWAĆ FUNDACJĘ NA ZEWNĄTRZ. 2. KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU MOŻE SAMODZIELNIE PODEJMOWAĆ WSZYSTKIE DECYZJE DOTYCZĄCE FUNDACJI, W TYM TAKŻE SAMODZIELNIE PODPISYWAĆ UMOWY Z GRANTODAWCAMI, BANKAMI, PRACOWNIKAMI I ZLECENIOBIORCAMI. 3. WYJĄTKIEM OD UST. 2 JEST: A) KAŻDE ROZPORZĄDZENIE MAJĄTKIEM LUB ZACIĄGNIĘCIE ZOBOWIĄZANIA, KTÓRYCH WARTOŚĆ PRZEKRACZA 100.000,00 ZŁ (SŁOWNIE: STO TYSIĘCY ZŁOTYCH),- WYMAGANA JEST UCHWAŁA ZARZĄDU
Organ nadzoru
RADA FUNDACJI
Cel działania
CELEM FUNDACJI JEST WSPIERANIE WSZECHSTRONNEGO ROZWOJU SPOŁECZEŃSTWA ORAZ INICJATYW W TAKICH OBSZARACH JAK NAUKA, OŚWIATA, EDUKACJA DOROSŁYCH I DZIECI, PRAW CZŁOWIEKA, OCHRONY ZDROWIA, ROZWOJU REGIONALNEGO I LOKALNEGO, ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI, KULTURY, W ZAKRESIE POMOCY SPOŁECZNEJ, NAUKOWEJ I BADAWCZEJ NA RZECZ ROZWOJU EDUKACJI, RYNKU I DEMOKRACJI W POLSCE, DOBROCZYNNOŚCI, KULTURY FIZYCZNEJ I SPORTU. CELAMI SZCZEGÓŁOWYMI SĄ: 1) EDUKACJA I WYCHOWANIE DZIECI, MŁODZIEŻY ORAZ OSÓB DOROSŁYCH, W TYM SENIORÓW, WYKORZYSTANIA NOWOCZESNYCH METOD NAUCZANIA ORAZ NAJNOWSZYCH TECHNOLOGII I INNOWACJI W NOWOCZESNYCH PRZESTRZENIACH EDUKACYJNYCH. 2) UPOWSZECHNIANIE I WDRAŻANIE KOMPETENCJI PRZYSZŁOŚCI WŚRÓD DZIECI I MŁODZIEŻY ORAZ OSÓB DOROSŁYCH. 3) TWORZENIE, PROMOWANIE I WDRAŻANIE NOWOCZESNYCH METOD NAUCZANIA ORAZ PROGRAMÓW EDUKACYJNYCH I SZKOLENIOWYCH POPULARYZUJĄCYCH NAUKI MATEMATYCZNE, CHEMICZNE, FIZYCZNE, BIOLOGICZNE, PRZYRODNICZE, ARTYSTYCZNE I SPORTOWE WŚRÓD DZIECI, MŁODZIEŻY ORAZ OSÓB DOROSŁYCH. 4) WSPIERANIE ZDOBYWANIA KOMPETENCJI WYMAGANYCH W ZAWODACH PRZYSZŁOŚCI. 5) BUDOWANIE POSTAW OBYWATELSKICH WŚRÓD DZIECI, MŁODZIEŻY ORAZ OSÓB DOROSŁYCH, W TYM SENIORÓW, NA MIARĘ SPOŁECZEŃSTWA XXI WIEKU. 6) TWORZENIE WARUNKÓW KSZTAŁCENIA, KTÓRE UMOŻLIWIAJĄ MYŚLENIE INNOWACYJNE I NIEKONWENCJONALNE, PODEJMOWANIE ROZWAŻNEGO RYZYKA, ANGAŻOWANIE SIĘ W EKSPERYMENTALNE UCZENIE SIĘ I KREATYWNE ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW, WSPÓŁPRACĘ I AKTYWNE UCZESTNICTWO W PROCESACH TWÓRCZYCH. 7) INICJOWANIE I WSPIERANIE NOWATORSKICH ROZWIĄZAŃ W DZIEDZINIE EDUKACJI WŚRÓD DZIECI I MŁODZIEŻY. 8) ROZWIJANIE ZAINTERESOWAŃ I TALENTÓW DZIECI, MŁODZIEŻY ORAZ OSÓB DOROSŁYCH, W TYM SENIORÓW. 9) DZIAŁALNOŚĆ NA RZECZ RODZINY, POPRZEZ WSPIERANIE RODZICÓW W ICH ZADANIACH WYCHOWAWCZYCH I EDUKACYJNYCH. 10) INTEGROWANIA I ROZWIJANIA WSPÓŁPRACY MIĘDZY LUDŹMI I ORGANIZACJAMI DĄŻĄCYMI DO REALIZOWANIA CELÓW PODOBNYCH DO CELÓW FUNDACJI WYMIENIONYCH W UST. 1. 11) WZMOCNIENIE WIĘZI SPOŁECZNYCH ORAZ SPÓJNOŚCI SPOŁECZNEJ POPRZEZ WSPIERANIE NAJBARDZIEJ WRAŻLIWYCH GRUP SPOŁECZNYCH. 12) PODNOSZENIE UMIEJĘTNOŚCI I DOSKONALENIE WIEDZY NAUCZYCIELI, SZKOLENIOWCÓW, TRENERÓW PROWADZĄCYCH DZIAŁALNOŚĆ KULTURALNO-OŚWIATOWĄ. 13) UPOWSZECHNIANIE RÓWNEGO DOSTĘPU DO KULTURY, NOWYCH MEDIÓW I TECHNOLOGII ORAZ WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH WŚRÓD DZIECI I MŁODZIEŻY Z MNIEJSZYMI SZANSAMI ORAZ OSÓB STARSZYCH ZAGROŻONYCH WYKLUCZENIEM. 14) BUDOWANIE PARTNERSTWA NA RZECZ ROZWOJU NOWOCZESNEJ EDUKACJI.