LEADSMARKET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0001106422
NIP
7282885294
REGON
528677030

Brak dostępnych raportów KRS

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
b.d.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
b.d.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
b.d.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
b.d.
Info
Województwo
ŁÓDZKIE
Miejscowość
ŁÓDŹ
Adres
UL. BRZEZIŃSKA, 52
Kod pocztowy
92-111
Rejestracja
2024-05-21
Rozpoczęcie działalności
2024-05-21
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
biuro@leadsmarket.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Opis
LeadsMarket to wiodąca platforma w Polsce, specjalizująca się w generowaniu leadów,która oferuje przedsiębiorstwom z różnych branż usługi związane z pozyskiwaniem potencjalnych klientów. Misją LeadsMarket jest wspieranie rozwoju firm poprzez dostarczanie wysokiej jakości leadów, co przekłada się na zwiększenie sprzedaży i realizację celów biznesowych. Organizacja działa w oparciu o sprawdzone metody, które obejmują analizę potrzeb klienta oraz precyzyjne targetowanie, co pozwala na efektywne docieranie do osób, które naprawdę zainteresowane są ofertą danej firmy. Kluczowym elementem ich działalności jest dostosowywanie pakietów leadów do indywidualnych potrzeb klientów, niezależnie od ich wielkości – od małych, przez średnie, po duże przedsiębiorstwa. Dążąc do najwyższej jakości usług, LeadsMarket dokładnie weryfikuje każdy lead, co zwiększa prawdopodobieństwo konwersji. Dzięki szybkiemu dostarczaniu leadów w czasie rzeczywistym oraz zadowoleniu klientów, LeadsMarket zdobył zaufanie wielu renomowanych firm, a ich praca przekłada się na konkretne sukcesy w sprzedaży.
W skrócie
  • Generowanie potencjalnych klientów (leadów) dla firm.
  • Precyzyjne targetowanie zgodne z potrzebami przedsiębiorstw.
  • Dostępność różnych pakietów leadów dostosowanych do wielkości firmy.
  • Szybkie dostarczanie leadów w czasie rzeczywistym.
  • Weryfikacja jakości leadów przed ich przekazaniem klientom.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szrajnert Rafał posiada 34 udziałów, które stanowią 34% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Noga Bartłomiej posiada 33 udziałów, które stanowią 33% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Kaczmarek Marcin posiada 33 udziałów, które stanowią 33% firmy.

Podobne organizacje do LEADSMARKET