Województwo
WIELKOPOLSKIE
Rozpoczęcie działalności
2024-04-10
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
fundacja.pyza@gmail.com
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU JEDNOOSOBOWEGO ZARZĄDU OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU FUNDACJI SKŁADA PREZES ZARZĄDU. W PRZYPADKU WIELOOSOBOWEGO ZARZĄDU OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU FUNDACJI SKŁADA PREZES ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z INNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU LUB WICEPREZES ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z INNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU
Cel działania
1.DZIAŁANIA NA RZECZ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH LUB ZAGROŻONYCH NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ 2.DZIAŁANIA NA RZECZ NAUKI, EDUKACJI, OŚWIATY I WYCHOWANIA DZIECI Z ZABURZENIAMI ROZWOJU ORAZ NIEPEŁNOSPRAWNYCH 3.DZIAŁANIA NA RZECZ OCHRONY I PROMOCJA ZDROWIA 4.DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE POMOCY, OŚWIATY I WYCHOWANIA DZIECI I MŁODZIEŻY DO 18 ROKU ŻYCIA CIĘŻKO LUB NIEULECZALNIE CHOREJ, POCHODZĄCEJ Z UBOGICH I MARGINALIZOWANYCH SPOŁECZNIE ŚRODOWISK 5.OCHRONA PRAW I WOLNOŚCI, OCHRONA ŻYCIA RODZINNEGO DZIECI I MŁODZIEŻY DO 18 ROKU ŻYCIA, POCHODZĄCYCH Z UBOGICH I MARGINALIZOWANYCH SPOŁECZNIE ŚRODOWISK, CIĘŻKO LUB NIEULECZALNIE CHORYCH 6.NIESIENIE POMOCY DZIECIOM I MŁODZIEŻY DO 18 ROKU ŻYCIA DOTKNIĘTYM CHOROBAMI, GENETYCZNYMI I METABOLICZNYMI ORAZ ZABURZENIAMI ROZWOJU LUB/I NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ 7.ORGANIZACYJNE I MATERIALNE WSPIERANIE DZIECI I MŁODZIEŻY DO 18 ROKU ŻYCIA I ICH OPIEKUNÓW POCHODZĄCYCH Z UBOGICH I MARGINALIZOWANYCH SPOŁECZNIE ŚRODOWISK, CIĘŻKO LUB NIEULECZALNIE CHORYCH, NIEPEŁNOSPRAWNYCH RUCHOWO LUB/I INTELEKTUALNIE 8.WSPIERANIE REALIZACJI CELÓW TERAPEUTYCZNYCH POPRZEZ WSPARCIE FINANSOWE DZIECI I MŁODZIEŻY WYMAGAJĄCYCH POMOCY 9.SZERZENIE WIEDZY I PODNOSZENIE KOMPETENCJI RODZICIELSKICH W OBSZARZE WYCHOWANIA DZIECKA ORAZ WSPIERANIE ROZWOJU RODZINY POJMOWANEJ JAKO MIEJSCE DO ODKRYWANIA I REALIZACJI TWÓRCZEGO POTENCJAŁU OSOBOWEGO ZARÓWNO DZIECI, JAK I DOROSŁYCH 10.WSPIERANIE ROZWOJU INNOWACYJNEJ I ALTERNATYWNEJ DZIAŁALNOŚCI OŚWIATOWEJ I EDUKACYJNEJ, W TYM PEDAGOGIKI WALDORFSKIEJ I MONTESSORI 11.POSZUKIWANIE I PROMOWANIE INNOWACYJNYCH METOD PRACY Z DZIECKIEM OPARTYCH NA RESPEKTOWANIU JEGO NIEPOWTARZALNEJ ISTOTY, SZACUNKU DLA JEGO INDYWIDUALNEGO TEMPA, RYTMU ROZWOJU 12.INICJOWANIE, WSPIERANIE ORAZ REALIZOWANIE INICJATYW EDUKACYJNYCH, WYCHOWAWCZYCH, SZKOLENIOWYCH ORAZ INFORMACYJNYCH W DZIEDZINIE EDUKACJI ALTERNATYWNEJ, UCZENIA PRZEZ DOŚWIADCZENIE (EXPERIENTIAL EDUCATION, OUTDOOR EDUCATION), EDUKACJI WYKORZYSTUJĄCEJ AKTYWNE FORMY KONTAKTU Z PRZYRODĄ (EDUKACJI PRZYRODNICZEJ 13.PROFILAKTYKA ZABURZEŃ ADAPTACYJNYCH ORAZ ZABURZEŃ ADD