Gadżety z papieru nasiennego do ponownego wykorzystania.
Zastosowanie materiałów z recyklingu, takich jak rPET.
Produkty pozytywnie wpływające na wizerunek firm.
Wsparcie organizacji w działaniach na rzecz zrównoważonego rozwoju.
reklamowych, która działa pod marką GreenUP. Jej misją jest wspieranie organizacji w zrównoważonym rozwoju poprzez dostarczanie produktów, które pozytywnie wpływają na środowisko. Markini oferuje szeroką gamę produktów, w tym notesy z papieru nasiennego, filiżanki z fusów po kawie oraz ręczniki plażowe z recyklingu. Unikalnym punktem oferty są gadżety wykonane z innowacyjnych materiałów, takich jak papier z kamienia i papier nasienny, które można po użyciu zasadzić, przekształcając je w piękne rośliny. Ponadto, firma stawia na odpady z recyklingu, wykorzystując rPET i inne surowce wtórne, co przyczynia się do redukcji zanieczyszczeń. Dzięki proekologicznemu podejściu, Markini wspiera organizacje w dostosowywaniu ich polityki CSR, co wpływa na poprawę ich wizerunku w oczach konsumentów, a także zwiększa lojalność pracowników. Markini zachęca do wyboru odpowiedzialnych i zrównoważonych praktyk, ułatwiając klientom proces wyboru właściwych rozwiązań reklamowych, które w ciekawy sposób mogą wzbogacić ofertę marketingową ich firm.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Słaboń Tomasz
posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.