Zarządzanie kampaniami reklamowymi na Facebooku, Google, TikTok, Pinterest.
Optymalizacja SEO i tworzenie treści internetowych.
Tworzenie stron internetowych oraz grafiki reklamowej.
Prowadzenie kont w mediach społecznościowych.
Organizacja szkoleń marketingowych dla firm.
Reverse Marketing to firma specjalizująca się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań z zakresu marketingu cyfrowego, które mają na celu zwiększenie zysków przedsiębiorstw swoich klientów. Organizacja stawia na jakość usług, co potwierdzają pozytywne opinie i długi czas współpracy z 91,7% klientów, którzy nawiązali z nią relacje w ostatnich sześciu miesiącach. Zespół Reverse Marketing koncentruje się na szybkich i skutecznych rezultatach, starając się, aby efekty działań były widoczne już po 72 godzinach od rozpoczęcia kampanii. W bogatej ofercie firmy można znaleźć szeroki wachlarz usług, w tym zarządzanie kampaniami reklamowymi na popularnych platformach jak Facebook, Google, TikTok oraz Pinterest, a także SEO, tworzenie stron internetowych oraz grafiki reklamowej. Unique aspect is the focus on personalized approaches tailored to specific needs of clients, ensuring effective communication throughout the cooperation process. Klienci chwalą sobie nie tylko profesjonalizm zespołu, ale również jego zdolność do elastycznego dostosowywania oferty do indywidualnych oczekiwań.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Reverse marketing osiągnęła 201 145 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 201 130 zł. Pozostałe przychody to 15 zł.
Całkowite koszty wyniosły 183 946 zł.
Zysk netto wyniósł 17 184 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 201 145 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 201 145 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 17 184 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 17 184 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Reverse marketing wynosi 219 470 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
16 638 zł a 502 862 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 219 470 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 219 470 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Reverse marketing wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 131 678
zł.
Koszty operacyjne Reverse marketing wyniosły 182 222
zł.
Wynagrodzenia stanowią 72%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
131 678 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 131 678 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
72.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
72% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Reverse marketing wyniosła 100 596 zł.
a
ktywa obrotowe to 100 596 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 100 596 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 22 184 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 78 412 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 100 596 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 100 596 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 17%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 77%.
Marża operacyjna wyniosła 9%.
Marża netto wyniosła 9%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 77.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Reverse marketing wyniosły 78 412 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 100 596 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 78%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 78 412 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 78 412 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 78% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Reverse marketing wykazała przychody na poziomie 201 145 zł.
Organizacja zarobiła 18 886 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1702 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 17 184 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1702 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1702 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku