REVERSE MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0001059220
NIP
5742079560
REGON
526455816

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
101 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
201 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
17 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
219 tys.
Info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
ZWIERZYNIEC TRZECI
Adres
, 52C
Kod pocztowy
42-140
Rejestracja
2023-09-21
Rozpoczęcie działalności
2023-09-21
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
https://reversemarketing.pl
Email
biuro@reversemarketing.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W CZĘSTOCHOWIE, XVII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Opis
Reverse Marketing to firma specjalizująca się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązańz zakresu marketingu cyfrowego, które mają na celu zwiększenie zysków przedsiębiorstw swoich klientów. Organizacja stawia na jakość usług, co potwierdzają pozytywne opinie i długi czas współpracy z 91,7% klientów, którzy nawiązali z nią relacje w ostatnich sześciu miesiącach. Zespół Reverse Marketing koncentruje się na szybkich i skutecznych rezultatach, starając się, aby efekty działań były widoczne już po 72 godzinach od rozpoczęcia kampanii. W bogatej ofercie firmy można znaleźć szeroki wachlarz usług, w tym zarządzanie kampaniami reklamowymi na popularnych platformach jak Facebook, Google, TikTok oraz Pinterest, a także SEO, tworzenie stron internetowych oraz grafiki reklamowej. Unique aspect is the focus on personalized approaches tailored to specific needs of clients, ensuring effective communication throughout the cooperation process. Klienci chwalą sobie nie tylko profesjonalizm zespołu, ale również jego zdolność do elastycznego dostosowywania oferty do indywidualnych oczekiwań.
W skrócie
  • Zarządzanie kampaniami reklamowymi na Facebooku, Google, TikTok, Pinterest.
  • Optymalizacja SEO i tworzenie treści internetowych.
  • Tworzenie stron internetowych oraz grafiki reklamowej.
  • Prowadzenie kont w mediach społecznościowych.
  • Organizacja szkoleń marketingowych dla firm.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Reverse marketing osiągnęła 201 145 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 201 130 zł. Pozostałe przychody to 15 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 183 946 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 17 184 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 201 145 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 201 145 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 17 184 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 17 184 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Reverse marketing wynosi 219 470 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 16 638 zł a 502 862 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 219 470 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 219 470 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Reverse marketing wyniosła 100 596 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 100 596 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 100 596 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 22 184 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 78 412 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 100 596 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 100 596 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 17%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 77%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 9%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 9%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 77.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Reverse marketing wyniosły 78 412 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 100 596 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 78%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 78 412 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 78 412 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 78% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Reverse marketing wykazała przychody na poziomie 201 145 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 18 886 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 1702 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 17 184 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1702 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1702 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Reverse marketing wykazała zysk netto większy niż 54% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 39% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 40% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 75% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 62% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 62% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 64% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 79% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 57% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0007%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 54% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 39% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 40% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 75% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 79% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 57% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.0007%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Broda Karolina posiada 34 udziałów, które stanowią 34% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Nowak Magdalena posiada 33 udziałów, które stanowią 33% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Karaś Grzegorz posiada 33 udziałów, które stanowią 33% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 26.01.2024 jest Broda Karolina kontrolujący 34% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Najwięksi udziałowcy w okresie od 21.09.2023 do 26.01.2024:
• Broda Karolina (50% udziałów)
• Karaś Grzegorz (50% udziałów)

Podobne organizacje do REVERSE MARKETING