Oferta obejmuje wózki na zakupy i torby na kółkach
Gwarancja oryginalnych produktów i natychmiastowej dostępności
Nowoczesny design i funkcjonalność wózków
Obsługa klienta oraz pomoc w wyborze produktów
Creative Corner Sp. z o.o. jest wyłącznym dystrybutorem wózków na zakupy marki Rolser w Polsce. Działa na rynku od 2011 roku, oferując szeroki asortyment produktów hiszpańskiego producenta, który funkcjonuje od 1966 roku. Dzięki wieloletniej współpracy z Rolser, firma zapewnia klientom dostęp do oryginalnych wózków zakupowych i torb na kółkach, unikając podróbek i zapewniając natychmiastową dostępność produktów w swoim magazynie. Creative Corner specjalizuje się w sprzedaży detalicznej poprzez sklep internetowy oraz dystrybucję na większą skalę. Oferowane produkty wyróżniają się wysoką jakością, atrakcjonującymi wzorami oraz funkcjonalnością, co sprawia, że zakupy stają się bardziej komfortowe. Wózki marki Rolser cieszą się popularnością dzięki swojej trwałości oraz nowoczesnemu designowi, co zostało docenione w branży, zdobywając liczne nagrody za innowacyjność wśród konkurencyjnych produktów. Firma regularnie rozszerza swoją ofertę, wprowadzając nowe modele i zachęca klientów do zakupu, które poprawiają komfort codziennych zakupów. Poradnictwo i pomoc w wyborze odpowiednich produktów stanowią integralną część ich działalności, co skutkuje pozytywnymi opiniami wśród klientów oraz zaufaniem do marki.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Creative corner osiągnęła 186 270 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 185 797 zł. Pozostałe przychody to 473 zł.
Całkowite koszty wyniosły 199 685 zł.
Strata netto wyniosła 13 888 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 186 270 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 186 270 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -13 888 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -13 888 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Creative corner wynosi 124 180 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 465 674 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 124 180 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 124 180 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Creative corner wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,027% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2023 roku.
• 0,06% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Creative corner wyniosły 189 256
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Creative corner wyniosła 52 242 zł.
a
ktywa obrotowe to 52 242 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 52 242 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -8888 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 61 130 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 52 242 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 52 242 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -27%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 156%.
Marża operacyjna wyniosła -2%.
Marża netto wyniosła -7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -27 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 156 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Creative corner wyniosły 61 130 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 52 242 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 117%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 61 130 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 61 130 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 117% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Creative corner wykazała przychody na poziomie 186 270 zł.
Organizacja zarobiła -13 888 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -13 888 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku