MAR-CO REKLAMY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0001034442
NIP
9512567720
REGON
525237572

Podsumowanie

aktywa
33 tys.
przychód
336 tys.
zysk
24 tys.
wartość firmy
343 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. BALETOWA, 30B
Kod pocztowy
02-867
Rejestracja
2023-05-05
Rozpoczęcie działalności
2023-05-05
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
biuro@mar-co.com.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Mar-co reklamy osiągnęła 336 434 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 336 434 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 312 281 zł.
Zysk netto wyniósł 24 154 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 336 434 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 336 434 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 24 154 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 24 154 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Mar-co reklamy wynosi 342 769 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 21 865 zł a 841 086 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 342 769 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 342 769 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Mar-co reklamy wyniosła 32 773 zł.
a
ktywa obrotowe to 32 773 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 32 773 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 29 154 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3619 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 32 773 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 32 773 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 74%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 83%.
Marża operacyjna wyniosła 8%.
Marża netto wyniosła 7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 73.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 82.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Mar-co reklamy wyniosły 3619 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 32 773 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 11%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3619 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3619 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 11% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Mar-co reklamy wykazała przychody na poziomie 336 434 zł.
Organizacja zarobiła 26 739 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2585 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 24 154 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2585 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2585 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku

Organizacja Mar-co reklamy wykazała zysk netto większy niż 34% organizacji z branży "Produkcja wyrobów dla budownictwa z tworzyw sztucznych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 25% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 13% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 21% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 89% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 37% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 34% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 25% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 13% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 21% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 98% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 89% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 37% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Włodkowski Artur posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Ptaszyński Piotr posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.