Taste Company to renomowany sklep internetowy, który od 2009 roku specjalizuje się wsprzedaży wysokiej jakości mięsa, wędlin oraz garmażu. Pasjonaci dobrego jedzenia tworzą ofertę, opierając się na współpracy z lokalnymi producentami, co zapewnia naturalność oferowanych produktów. W asortymencie sklepu znajduje się szeroka gama mięs, w tym wołowina, cielęcina, jagnięcina, dziczyzna oraz świeży drób, a także wędliny i przetwory mięsne. Klienci mogą zamawiać produkty, które są starannie przygotowane przez rzeźników według ich specyfikacji — od pokrawania na odpowiednie porcje, po marynowanie według indywidualnych preferencji. Oprócz mięs, oferowane są również ręcznie robione wyroby garmażeryjne, zdrowe sosy, oliwy i przyprawy, które doskonale uzupełniają potrawy. Z myślą o wygodzie klientów, zakupy dostarczane są na terenie Warszawy oraz całej Polski, a klienci mają również możliwość odwiedzenia stacjonarnego punktu sprzedaży w Warszawie, gdzie znajdą wyjątkowy wybór produktów. Taste Company wyróżnia się dbałością o jakość i pochodzenie oferowanych produktów, a także indywidualnym podejściem do każdego zamówienia, czyniąc zakupy w tym sklepie nie tylko wygodnymi, ale i przyjemnymi.
W skrócie
Specjalizacja w sprzedaży wysokiej jakości mięsa i wędlin
Asortyment obejmujący mięsa, wędliny i ręcznie robione wyroby garmażeryjne
Możliwość dostosowania zamówienia przez rzeźników
Dostawa na terenie Warszawy oraz całej Polski
Stacjonarny sklep z bogatym wyborem produktów w Warszawie
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Taste company osiągnęła 1 586 499 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 586 499 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 534 107 zł.
Zysk netto wyniósł 52 392 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 586 499 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 586 499 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 52 392 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 52 392 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Taste company wynosi 1 321 528 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
54 294 zł a 3 966 248 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 321 528 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 321 528 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Taste company wynosi 0,08%. To oznacza, że firma ma szansę 0,08% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,004% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,08% w 2023 roku.
• 0,08% w 2022 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Taste company wyniosła 692 395 zł.
a
ktywa obrotowe to 692 395 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 692 395 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 72 392 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 620 003 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 692 395 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 692 395 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 8%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 72%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 72.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Taste company wyniosły 620 003 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 692 395 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 90%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 620 003 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 620 003 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 90% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Taste company wykazała przychody na poziomie 1 586 499 zł.
Organizacja zarobiła 57 590 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 5198 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 52 392 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 5198 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 5198 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Taste company wykazała zysk netto większy niż 74% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 74% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 76% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.005%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 74% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 74% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 75% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 67% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 76% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.005%.