Specjalizacja w tworzeniu i wdrażaniu strategii reklamowych.
Zarządzanie mediami społecznościowymi oraz kampaniami w Google.
Optymalizacja sklepów internetowych dla zwiększenia sprzedaży.
Wsparcie w rozwoju marek oraz promocji produktów.
Ciągłe uczenie się i adaptacja do trendów e-commerce.
RETAIL HUB to agencja marketingowa, która specjalizuje się w tworzeniu i wdrażaniu skutecznych strategii reklamowych, zarówno w środowisku online, jak i offline. Zespół ekspertów agencji doskonali swoje umiejętności, koncentrując się na ciągłym rozwoju i śledzeniu najnowszych trendów w e-commerce. Kładą duży nacisk na kompleksowe rozwiązania handlowe, które są idealnie dopasowane do potrzeb klientów. Działalność RETAIL HUB obejmuje różne aspekty marketingowe, w tym optymalizację sklepów internetowych, zarządzanie mediami społecznościowymi i reklamami w Google, a także techniki SEO w e-commerce. Agencja ma na swoim koncie znaczące sukcesy w rozwijaniu znanych marek, co potwierdza ich umiejętności i doświadczenie w branży. Współpraca z RETAIL HUB pozwala firmom nie tylko na zwiększenie sprzedaży, ale także na maksymalizację ich obecności w Internecie, co wpływa na ich ogólny rozwój.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Retail hub osiągnęła 103 695 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 103 695 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 308 498 zł.
Strata netto wyniosła 204 803 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 103 695 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 103 695 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -204 803 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -204 803 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Retail hub wynosi -205 tys. zł.
EBITDA Retail hub wynosi -205 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Retail hub wynosi 69 130 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 259 238 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 69 130 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 69 130 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Retail hub wynosi 0,14%. To oznacza, że firma ma szansę 0,14% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,069% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,14% w 2023 roku.
• 0,07% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 99 103
zł.
Koszty operacyjne Retail hub wyniosły 308 498
zł.
Wynagrodzenia stanowią 32%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
99 103 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 99 103 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
32.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
32% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Retail hub wyniosła 52 425 zł.
a
ktywa obrotowe to 52 425 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 52 425 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -199 803 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 252 227 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 52 425 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 52 425 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -391%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 103%.
Marża operacyjna wyniosła -198%.
Marża netto wyniosła -198%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -390.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 102.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -197.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -197.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Retail hub wyniosły 252 227 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 52 425 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 481%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 252 227 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 252 227 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 481% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Retail hub wykazała przychody na poziomie 103 695 zł.
Organizacja zarobiła -204 803 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -204 803 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku