Specjalizacja w tworzeniu i wdrażaniu strategii reklamowych.
Zarządzanie mediami społecznościowymi oraz kampaniami w Google.
Optymalizacja sklepów internetowych dla zwiększenia sprzedaży.
Wsparcie w rozwoju marek oraz promocji produktów.
Ciągłe uczenie się i adaptacja do trendów e-commerce.
RETAIL HUB to agencja marketingowa, która specjalizuje się w tworzeniu i wdrażaniu skutecznych strategii reklamowych, zarówno w środowisku online, jak i offline. Zespół ekspertów agencji doskonali swoje umiejętności, koncentrując się na ciągłym rozwoju i śledzeniu najnowszych trendów w e-commerce. Kładą duży nacisk na kompleksowe rozwiązania handlowe, które są idealnie dopasowane do potrzeb klientów. Działalność RETAIL HUB obejmuje różne aspekty marketingowe, w tym optymalizację sklepów internetowych, zarządzanie mediami społecznościowymi i reklamami w Google, a także techniki SEO w e-commerce. Agencja ma na swoim koncie znaczące sukcesy w rozwijaniu znanych marek, co potwierdza ich umiejętności i doświadczenie w branży. Współpraca z RETAIL HUB pozwala firmom nie tylko na zwiększenie sprzedaży, ale także na maksymalizację ich obecności w Internecie, co wpływa na ich ogólny rozwój.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Retail hub osiągnęła 116 113 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 116 113 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 266 252 zł.
Strata netto wyniosła 150 139 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 58 056 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 116 113 zł w 2024 roku.
• 103 695 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -75 070 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -150 139 zł w 2024 roku.
• -204 803 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Retail hub wynosi -150 tys. zł.
EBITDA Retail hub wynosi -150 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Retail hub wynosi 77 409 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 290 282 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 38 704 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 77 409 zł w 2024 roku.
• 69 130 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Retail hub wynosi 1,09%. To oznacza, że firma ma szansę 1,09% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,513% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 1,09% w 2024 roku.
• 0,58% w 2023 roku.
• 0,06% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 113 798
zł.
Koszty operacyjne Retail hub wyniosły 266 238
zł.
Wynagrodzenia stanowią 43%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
56 899 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 113 798 zł w 2024 roku
• 99 103 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
21.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
43% w 2024 roku
•
32% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Retail hub wyniosła 65 162 zł.
a
ktywa obrotowe to 65 162 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 65 162 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -349 942 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 415 104 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 32 581 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 65 162 zł w 2024 roku.
• 52 425 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -230%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 43%.
Marża operacyjna wyniosła -129%.
Marża netto wyniosła -129%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -115 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 21.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -64.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -64.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Retail hub wyniosły 415 104 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 65 162 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 637%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 207 552 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 415 104 zł w 2024 roku
• 252 227 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 637% w 2024 roku
• 481% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Retail hub wykazała przychody na poziomie 116 113 zł.
Organizacja zarobiła -150 139 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -150 139 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Retail hub wykazała zysk netto większy niż 10% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 64% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 19% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 17% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 85% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 10% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 64% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 58% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 61% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 28% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 19% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 17% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 85% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.2%.