SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA DOKUMENTÓW W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE BĘDZIE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM
Oferowane są kampanie otwarte, półotwarte i zamknięte.
Zaawansowane narzędzia analityczne do monitorowania kampanii.
Zautomatyzowane płatności i rozliczenia dla influencerów.
Dopasowanie strategii marketingowych do potrzeb klientów.
INFLUENCE THAT MATTERS (ITM) to nowoczesna platforma, która łączy influencerów i reklamodawców, umożliwiając tworzenie wyjątkowych treści. Organizacja skupia się na influencer marketingu, stawiając na prawdziwe połączenia między twórcami a markami. ITM wykorzystuje popularne media społecznościowe, takie jak Twitch i TikTok, aby zrealizować swoje misje i cele. Platforma oferuje trzy różne typy kampanii: otwarte, półotwarte oraz zamknięte, co pozwala reklamodawcom dopasować strategię do własnych potrzeb. Kluczową zaletą ITM jest prostota obsługi oraz zaawansowane narzędzia analityczne, które wspierają zarówno influencerów, jak i reklamodawców w monitorowaniu efektywności kampanii oraz osiąganiu lepszego zwrotu z inwestycji. Dodatkowo, ITM sięga po nowoczesne technologie automatyzacji, co pozwala na zwiększenie efektywności procesów związanych z kampaniami influencer marketingowymi. Dzięki temu influencerzy mają możliwość rozwój swojej kariery i przekształcenie pasji w realny dochód. ITM wyróżnia jasność działania i uczciwość – dostarczają przejrzystych raportów z prowadzonych kampanii, co przekłada się na zaufanie wszystkich zainteresowanych stron.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Influence that matters osiągnęła 3 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 028 824 zł.
Strata netto wyniosła 2 028 821 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 3 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -2 028 821 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -2 028 821 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Influence that matters wynosi -2,03 mln zł.
EBITDA Influence that matters wynosi -613 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Influence that matters wynosi 7 466 252 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 39 820 000 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 7 466 252 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 7 466 252 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Influence that matters wynosi 0,20%. To oznacza, że firma ma szansę 0,20% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,123% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,20% w 2023 roku.
• 0,08% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 65 047
zł.
Koszty operacyjne Influence that matters wyniosły 2 028 683
zł.
Wynagrodzenia stanowią 3%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
65 047 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 65 047 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
3.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
3% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Influence that matters wyniosła 8 001 871 zł.
a
ktywa trwałe to 6 699 556 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 302 315 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 10 022 436 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 9 955 000 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 67 436 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 10 022 436 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 10 022 436 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -20%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -20%.
Marża operacyjna wyniosła -68,076,504%.
Marża netto wyniosła -68,081,247%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -20.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -20.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -68076504.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -68081246.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Influence that matters wyniosły 67 436 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 10 022 436 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 1%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 67 436 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 67 436 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 1% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Influence that matters wykazała przychody na poziomie 3 zł.
Organizacja zarobiła -2 028 821 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -2 028 821 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Influence that matters wykazała zysk netto większy niż 1% organizacji z branży "Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 16% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 12% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 17% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 14% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00000003%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 1% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 16% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 93% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 12% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 0% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 0% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 17% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.00000003%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Arkley Brinc
posiada 28 udziałów, które stanowią 35% firmy.