Firma B&B Marketing specjalizuje się w różnorodnych usługach z zakresu public relations, marketingu, reklamy oraz zarządzania mediami społecznościowymi. Jej zespół składa się z doświadczonych specjalistów, którzy pracują nad kreowaniem pozytywnego wizerunku klientów. Główne obszary działalności obejmują strategie PR, kampanie reklamowe oraz kompleksowe działania w social media. Firma pomaga markom w budowaniu silnych relacji z publicznością, niezależnie od branży, w której działają. Jej podejście jest profesjonalne i bazuje na najnowszych trendach rynkowych oraz technologicznych. Dzięki temu B&B Marketing potrafi odpowiednio dostosować oraz zoptymalizować kampanie, aby osiągnąć zamierzone cele swoich klientów.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja B&b marketing osiągnęła 326 645 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 326 531 zł. Pozostałe przychody to 113 zł.
Całkowite koszty wyniosły 324 790 zł.
Zysk netto wyniósł 1742 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 326 645 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 326 645 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 1742 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1742 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji B&b marketing wynosi 229 786 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
5056 zł a 816 612 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 229 786 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 229 786 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji B&b marketing wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,008% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 200 963
zł.
Koszty operacyjne B&b marketing wyniosły 323 151
zł.
Wynagrodzenia stanowią 62%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
200 963 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 200 963 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
62.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
62% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów B&b marketing wyniosła 35 042 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 10 833 zł.
a
ktywa obrotowe to 24 208 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 35 042 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 6742 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 28 300 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 35 042 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 35 042 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 26%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 25.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania B&b marketing wyniosły 28 300 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 35 042 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 81%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 28 300 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 28 300 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 81% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja B&b marketing wykazała przychody na poziomie 326 645 zł.
Organizacja zarobiła 3471 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1729 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1742 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 50% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1729 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1729 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku