Social Media Start to agencja marketingowa, która świadczy kompleksowe usługi wzakresie marketingu internetowego i mediów społecznościowych. Istnieje od kilku lat i specjalizuje się w obsłudze wizerunku marek na platformach takich jak Facebook, LinkedIn, Instagram i YouTube. Organizacja oferuje audyty, w których analizy dotychczasowych działań klienta są połączone z rekomendacjami dotyczącymi usprawnień. Personalizowane szkolenia są dedykowane zarówno dla właścicieli firm, jak i ich pracowników, w ramach których nauczają skutecznego zarządzania mediami społecznościowymi oraz tworzenia angażujących treści. Unikalnym atutem Social Media Start jest możliwość realizacji transmisji LIVE, zarówno zdalnie, jak i stacjonarnie, co jest możliwe dzięki doświadczeniu zespołu zdobytemu podczas pracy z topowymi markami w Polsce. Firma zajmuje się również produkcją materiałów fotograficznych i wideo, które podnoszą widoczność marca w sieci i są w stanie znacząco zwiększać zasięgi. Dzięki współpracy z renomowanymi markami, takimi jak Decathlon, firma zdobyła zaufanie wielu klientów, a jej liderzy, Michał Cioch i Paweł Kłoda, są doświadczonymi specjalistami w swoich dziedzinach. Social Media Start dąży do ciągłego rozwoju oraz doskonalenia swoich usług, a ich misją jest pomoc klientom w skutecznej prezentacji w sieci.
W skrócie
Obsługa profili na Facebooku, LinkedInie, Instagramie oraz YouTube
Przeprowadzanie audytów działań marketingowych i rekomendacje zmian
Organizacja szkoleń z zakresu mediów społecznościowych i tworzenia treści
Realizacja transmisji na żywo zdalnie i stacjonarnie
Produkcja materiałów wideo i fotograficznych dla firm
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Social media start osiągnęła 390 271 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 390 269 zł. Pozostałe przychody to 2 zł.
Całkowite koszty wyniosły 128 352 zł.
Zysk netto wyniósł 261 917 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 390 271 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 390 271 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 261 917 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 261 917 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Social media start wynosi 1 416 731 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
108 884 zł a 3 666 834 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 416 731 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 416 731 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Social media start wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,003% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Social media start wyniosła 183 900 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 25 300 zł.
a
ktywa obrotowe to 158 600 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 183 900 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 145 179 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 38 722 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 183 900 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 183 900 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 142%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 180%.
Marża operacyjna wyniosła 74%.
Marża netto wyniosła 67%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 142.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 180.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 73.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 67.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Social media start wyniosły 38 722 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 183 900 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 21%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 38 722 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 38 722 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 21% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Social media start wykazała przychody na poziomie 390 271 zł.
Organizacja zarobiła 287 840 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 25 923 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 261 917 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 25 923 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 25 923 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku