OFFERISTA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0001011840
NIP
5273036471
REGON
524154163

Brak dostępnych raportów KRS

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
b.d.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
b.d.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
b.d.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
b.d.
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
ALEJA JANA PAWŁA II, 25
Kod pocztowy
00-854
Rejestracja
2023-01-11
Rozpoczęcie działalności
2023-01-11
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
contact@offerista.com
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI ORAZ DO JEJ REPREZENTOWANIA UPRAWNIONY JEST CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO PRZY SKŁADANIU OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI ORAZ DO JEJ REPREZENTOWANIA OBOWIĄZUJE NASTĘPUJĄCA ZASADA: DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z INNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU LUB Z PROKURENTEM
Opis
Offerista Polska to firma zajmująca się rewolucjonizowaniem zakupów lokalnych,łącząc detalistów oraz marki z ponad 200 milionami konsumentów w Europie. Używając zaawansowanych, cyfrowych formatów reklamowych, firma wspiera skuteczną komunikację promocyjną w środowisku hiper lokalnym. Offerista wyspecjalizowała się w obszarze marketingu cyfrowego, oferując unikalne rozwiązania, takie jak cyfrowe ulotki, spersonalizowane powiadomienia oraz programatyczne kampanie reklamowe, które dotierają do klientów w ich bezpośrednim otoczeniu. Dzięki bogatej ofercie, która obejmuje ponad 1400 platform reklamowych oraz narzędzia do analizy efektywności kampanii, Offerista optymalizuje alokację budżetową i maksymalizuje zwrot z inwestycji dla swoich klientów. Transformacja z reklamy drukowanej na cyfrową to kluczowy aspekt działalności firmy, co pozwala na redukcję kosztów oraz efektywniejsze dotarcie do docelowej grupy odbiorców. Dodatkowo, Offerista współpracuje z wieloma uznawanymi markami, co świadczy o jej renomie i zaufaniu w branży marketingowej.
W skrócie
  • Łączenie detalistów z konsumentami w Europie.
  • Dostarczanie cyfrowych formatów reklamowych i hiper lokalnych kampanii.
  • Oferowanie ponad 1400 platform reklamowych dla maksymalnej widoczności.
  • Transformacja reklam z drukowanych na cyfrowe dla zmniejszenia kosztów.
  • Analiza efektywności kampanii i optymalizacja budżetów reklamowych.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Offerista Group Gmbh posiada 99 udziałów, które stanowią 99% firmy.