STOWARZYSZENIE KAMPANIA PRZECIW HOMOFOBII KRS
0000111209
NIP
5213204077
REGON
015182682

Podsumowanie

aktywa
3,4 mln
przychód
3,5 mln
zysk
135 tys.
wartość firmy
4,8 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
ALEJE JEROZOLIMSKIE, 99
Kod pocztowy
02-001
Rejestracja
2002-06-06
Rozpoczęcie działalności
2002-06-06
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
STOWARZYSZENIE
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI ORAZ DO ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ MAJĄTKOWYCH W IMIENIU STOWARZYSZENIA UPOWAŻNIONE SĄ DWIE OSOBY CZŁONKOWSKIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCE ŁĄCZNIE, W TYM PRZYNAJMNIEJ JEDNA OSOBA PEŁNIĄCA FUNKCJĘ OSOBY WSPÓŁPRZEWODNICZĄCEJ ZARZĄDU.
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Stowarzyszenie kampania przeciw homofobi osiągnęła 3 482 448 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 436 906 zł. Pozostałe przychody to 45 542 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 302 249 zł.
Zysk netto wyniósł 134 658 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 454 504 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 482 448 zł w 2023 roku.
• 2 866 295 zł w 2022 roku.
• 2 573 440 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -37 669 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 134 658 zł w 2023 roku.
• 9136 zł w 2022 roku.
• 209 996 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Stowarzyszenie kampania przeciw homofobi wynosi 4 801 410 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 346 577 zł a 10 352 786 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 206 248 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 801 410 zł w 2023 roku.
• 3 787 563 zł w 2022 roku.
• 4 388 914 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Stowarzyszenie kampania przeciw homofobi wyniosła 3 418 462 zł.
a
ktywa trwałe to 629 122 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 789 341 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 418 462 zł.
f
undusz własny to 2 588 196 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 830 266 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 62 649 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 418 462 zł w 2023 roku.
• 4 077 721 zł w 2022 roku.
• 3 293 164 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 5%.
Marża operacyjna wyniosła 11%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Stowarzyszenie kampania przeciw homofobi wyniosły 830 266 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 418 462 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 24%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -9248 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 830 266 zł w 2023 roku
• 1 624 182 zł w 2022 roku
• 848 762 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 24% w 2023 roku
• 40% w 2022 roku
• 26% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Stowarzyszenie kampania przeciw homofobi wykazała przychody na poziomie 3 482 448 zł.
Organizacja zarobiła 140 934 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 6276 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 134 658 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 4% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3138 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 6276 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

Organizacja Stowarzyszenie kampania przeciw homofobi wykazała zysk netto większy niż 86% organizacji z branży "Działalność portali internetowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 92% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 81% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 86% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 92% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 94% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 45% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 56% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 67% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 81% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.1%.


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki