Studio Brandingowe KARAT-e to zaawansowane studio brandingowe specjalizujące się w szerokim spektrum usług związanych z kreowaniem i wzmacnianiem marek. Zapewniają profesjonalne usługi w zakresie namingu, tworzenia strategii komunikacyjnych, obsługi PR oraz copywritingu. Założone prawie dwadzieścia lat temu, KARAT-e może pochwalić się imponującym dorobkiem ponad 150 projektów nazw dla firm, produktów oraz usług, a także realizacją kilkudziesięciu strategii komunikacyjnych i stworzeniem setek tysięcy słów content marketingu. Studio stawia na długotrwałe relacje oparte na zaufaniu i otwartości, dążąc do nieustannego rozwoju i podejmowania nowych wyzwań. Firma jest znana z wysokiej jakości usług i indywidualnego podejścia do każdego klienta, co znajduje odzwierciedlenie w licznych zadowolonych klientach, którzy skorzystali z ich usług.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Studio brandingowe karat-e osiągnęła 65 944 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 65 944 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 48 541 zł.
Zysk netto wyniósł 17 403 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 65 944 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 65 944 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 17 403 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 17 403 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Studio brandingowe karat-e wynosi 19 tys. zł.
EBITDA Studio brandingowe karat-e wynosi 19 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Studio brandingowe karat-e wynosi 130 377 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
16 802 zł a 243 643 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 130 377 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 130 377 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Studio brandingowe karat-e wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,080% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,08% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 655
zł.
Koszty operacyjne Studio brandingowe karat-e wyniosły 46 518
zł.
Wynagrodzenia stanowią 1%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
655 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 655 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
1% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Studio brandingowe karat-e wyniosła 27 196 zł.
a
ktywa obrotowe to 27 196 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 27 196 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 22 403 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4793 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 27 196 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 27 196 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 64%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 78%.
Marża operacyjna wyniosła 29%.
Marża netto wyniosła 26%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 64 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 77.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 29.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 26.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Studio brandingowe karat-e wyniosły 4793 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 27 196 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 18%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4793 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4793 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 18% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Studio brandingowe karat-e wykazała przychody na poziomie 65 944 zł.
Organizacja zarobiła 19 424 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2021 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 17 403 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2021 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2021 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku