TP MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0001011102
NIP
7952573497
REGON
524060930

Podsumowanie

aktywa
23 tys.
przychód
202 tys.
zysk
14 tys.
wartość firmy
206 tys.
Podstawowe info
Województwo
PODKARPACKIE
Miejscowość
PRZEMYŚL
Adres
UL. KSIĘDZA PIOTRA SKARGI, 1
Kod pocztowy
37-700
Rejestracja
2023-01-02
Rozpoczęcie działalności
2023-01-02
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W RZESZOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Tp marketing osiągnęła 202 492 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 202 234 zł. Pozostałe przychody to 258 zł.
Całkowite koszty wyniosły 188 168 zł.
Zysk netto wyniósł 14 066 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 202 492 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 202 492 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 14 066 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 14 066 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Tp marketing wynosi 205 558 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 14 300 zł a 506 230 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 205 558 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 205 558 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Tp marketing wyniosła 23 096 zł.
a
ktywa obrotowe to 23 096 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 23 096 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 19 066 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4030 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 23 096 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 23 096 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 61%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 74%.
Marża operacyjna wyniosła 8%.
Marża netto wyniosła 7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 60.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 73.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Tp marketing wyniosły 4030 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 23 096 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 17%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4030 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4030 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 17% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Tp marketing wykazała przychody na poziomie 202 492 zł.
Organizacja zarobiła 15 534 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1468 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 14 066 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1468 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1468 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku

Organizacja Tp marketing wykazała zysk netto większy niż 53% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 40% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 22% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 78% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 55% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 53% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 40% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 22% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 34% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 56% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 89% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 78% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 55% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Paczkowski Tomasz posiada 80 udziałów, które stanowią 80% firmy.
Paczkowska Agata posiada 20 udziałów, które stanowią 20% firmy.
Największym udziałowcem od 09.05.2024 jest Paczkowski Tomasz kontrolujący 80% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 02.01.2023 do 09.05.2024 był Paczkowski Tomasz kontrolując 80% udziałów.