Organizacja Tp marketing osiągnęła 202 492 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 202 234 zł. Pozostałe przychody to 258 zł.
Całkowite koszty wyniosły 188 168 zł.
Zysk netto wyniósł 14 066 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 202 492 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 202 492 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 14 066 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 14 066 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Tp marketing wynosi 205 558 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
14 300 zł a 506 230 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 205 558 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 205 558 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Tp marketing wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,075% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,08% w 2022 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Tp marketing wyniosła 23 096 zł.
a
ktywa obrotowe to 23 096 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 23 096 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 19 066 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4030 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 23 096 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 23 096 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 61%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 74%.
Marża operacyjna wyniosła 8%.
Marża netto wyniosła 7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 60.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 73.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Tp marketing wyniosły 4030 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 23 096 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 17%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4030 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4030 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 17% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Tp marketing wykazała przychody na poziomie 202 492 zł.
Organizacja zarobiła 15 534 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1468 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 14 066 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1468 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1468 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku