SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU FUNDACJI: A) W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO UPRAWNIENI SĄ: - DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE, -JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU PEŁNIĄCY FUNKCJĘ PREZESA ZARZĄDU. B) W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO UPRAWNIONY JEST CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE.
Organ nadzoru
RADA FUNDACJI
Cel działania
1) POPULARYZOWANIE IDEI WYCHOWANIA DZIECI W WARUNKACH POSZANOWANIA ICH POTRZEB ROZWOJOWYCH, W TYM DZIECI PRAWIDŁOWO ROZWIJAJĄCYCH SIĘ, JAK I DZIECI O SPECJALNYCH POTRZEBACH EDUKACYJNYCH, 2) POMOC OSOBOM Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I ICH RODZINOM ORAZ OSOBOM ZAGROŻONYM NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I ICH RODZINOM, 3) PODEJMOWANIE I PROWADZENIE DZIAŁAŃ NA RZECZ POPRAWY JAKOŚCI ŻYCIA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I ICH RODZIN ORAZ NA RZECZ WYRÓWNYWANIA SZANS W SPOŁECZEŃSTWIE OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I ICH RODZIN, 4) PROPAGOWANIE AKTYWNEGO TRYBU ŻYCIA, W TYM W ZAKRESIE KULTURY FIZYCZNEJ I SPORTU, 5) PODEJMOWANIE I PROWADZENIE DZIAŁAŃ W ZAKRESIE OCHRONY ŚRODOWISKA, 6) PODEJMOWANIE I PROWADZENIE DZIAŁAŃ W ZAKRESIE KULTURY I SZTUKI, 7) PROMOWANIE REGIONALNYCH TRADYCJI ORAZ KULTURY LUDOWEJ, 8) PODEJMOWANIE I PROWADZENIE DZIAŁAŃ NA RZECZ PORZĄDKU I BEZPIECZEŃSTWA PUBLICZNEGO, 9) PODEJMOWANIE I PROWADZENIE DZIAŁAŃ NA RZECZ INTEGRACJI EUROPEJSKIEJ.
Działalność w zakresie edukacji i wychowania dzieci
Wsparcie dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych
Organizacja różnorodnych zajęć dodatkowych
Kadra złożona z wyspecjalizowanych nauczycieli i terapeutów
Współpraca z rodzicami dla lepszego rozwoju dzieci
które jest dedykowane wspieraniu rozwoju dzieci w atmosferze bezpieczeństwa i akceptacji. Misją tej instytucji jest zapewnienie indywidualnego rozwoju podopiecznych oraz wyrównywanie szans edukacyjnych. W przedszkolu stawiane są cele, takie jak zapewnienie dzieciom optymalnych warunków do nauki, tworzenie przyjaznego klimatu i stymulowanie ich aktywności. Kadrę przedszkola tworzy wykwalifikowany zespół, w skład którego wchodzą nauczyciele, pedagodzy specjalni, psycholodzy oraz terapeuci. Fundacja nie tylko prowadzi regularne zajęcia dydaktyczne zgodne z podstawą programową, ale także organizuje różnorodne dodatkowe aktywności, takie jak zajęcia z języka angielskiego, rytmiki, logorytmiki i tańca. Szczególną uwagę poświęca się również dzieciom z specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, dzięki czemu Fundacja wyróżnia się na tle innych instytucji oświatowych. Dodatkowo, Fundacja angażuje rodziców w aktywności przedszkola, co pozwala na lepsze wsparcie dzieci w ich procesie rozwoju i edukacji.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki