Rozpoczęcie działalności
1995-08-22
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
STOWARZYSZENIE
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
1. REPREZENTOWANIE STOWARZYSZENIA NA ZEWNĄTRZ I DZIAŁANIE W JEGO IMIENIU NALEŻY DO KOMPETENCJI ZARZĄDU 2. OŚWIADCZENIA WOLI W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH STOWARZYSZENIA SKŁADAJĄ DWIE OSOBY - PREZES ZARZĄDU ORAZ JEDEN Z CZŁONKÓW ZARZĄDU UPOWAŻNIONY PRZEZ TEN ZARZĄD. KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU MA PRAWO WYSTĘPOWANIA I PODEJMOWANIA DECYZJI W IMIENIU STOWARZYSZENIA W SPRAWACH NIE PRZEKRACZAJĄCYCH ZWYKŁEGO ZARZADU. SPRAWY PRZEKRACZAJĄCE ZWYKŁY ZARZĄD WYMAGAJĄ WSPÓŁDZIAŁANIA PREZESA ZARZĄDU Z PRZYNAJMNIEJ JEDNYM Z CZŁONKÓW ZARZĄDU.
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA
Cel działania
CELEM STOWARZYSZENIA JEST: 1. PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI OŚWIATOWEJ DLA DZIECI, GŁÓWNIE W WIEKU PRZEDSZKOLNYM. 2. INSPIROWANIE, ROZWIJANIE I PROWADZENIE RÓŻNORODNYCH FORM POPULARYZUJĄCYCH BAŚŃ JAKO PROFILAKTYCZNO-TERAPEUTYCZNĄ METODĘ PRACY Z DZIEĆMI I DOROSŁYMI. 3. PROMOWANIE METOD PRACY Z DZIEĆMI, ROZWIJAJĄCYCH INTELIGENCJĘ EMOCJONALNĄ, UMIEJĘTNOŚĆ KOMUNIKACJI I ZACHOWAŃ ASERTYWNYCH. 4. PROMOWANIE DZIAŁAŃ STWARZAJĄCYCH DOBRE WARUNKI DO KREATYWNEJ, DOWOLNEJ I SPONTANICZNEJ ZABAWY JAKO NAJWAŻNIEJSZEJ AKTYWNOŚCI DLA PRAWIDŁOWEGO ROZWOJU DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM. 5. PROMOWANIE GŁOŚNEGO CZYTANIA JAKO NIEOCENIONEJ METODY SPRZYJAJĄCEJ HARMONIJNEMU ROZWOJOWI DZIECKA. 6. PROMOWANIE METOD WYCHOWAWCZYCH SPRZYJAJĄCYCH ROZWOJOWI TWÓRCZOŚCI, SPONTANICZNOŚCI, POCZUCIA WŁASNEJ WARTOŚCI I POZYTYWNEJ WIZJI ŚWIATA U DZIECI. 7. PROMOWANIE DZIAŁAŃ ROZWIJAJĄCYCH U DZIECI TOLERANCJĘ, AKCEPTACJĘ RÓŻNIC I EMPATIĘ. 8. PROMOWANIE METODY NEGOCJACJI W ROZWIĄZYWANIU PROBLEMÓW MIĘDZY DZIEĆMI. 9. PROMOWANIE NATURALNEGO STYLU WYCHOWANIA MAŁYCH DZIECI OPARTEGO NA AUTENTYCZNEJ WIĘZI Z DOROSŁYM. 10. UPOWSZECHNIANIE WIEDZY NA TEMAT SZKODLIWEGO I UZALEŻNIAJĄCEGO WPŁYWU MEDIÓW TAKICH JAK TELEWIZJA, KINO, KOMPUTER NA DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM. 11. UWRAŻLIWIANIE RODZICÓW NA ZAGRAŻAJĄCE PRAWIDŁOWEMU ROZWOJOWI DZIECKA TREŚCI ZAWARTE W FILMACH, REKLAMACH, GRACH KOMPUTEROWYCH DLA DZIECI. 12. PROMOWANIE INTEGRACYJNEGO SYSTEMU WYCHOWANIA DZIECI ROZUMIANEGO JAKO POPIERANIE I STWARZANIE WARUNKÓW DLA CAŁOŚCIOWEGO ROZWOJU CZŁOWIEKA. 13.EDUKACJA OSÓB DOROSŁYCH W ZAKRESIE WIEDZY O ROZWOJU, POTRZEBACH I WYCHOWANIU DZIECI. 14. PROPAGOWANIE SPECJALISTYCZNYCH METOD PRACY PSYCHOLOGICZNEJ. 15. UDZIELANIE INDYWIDUALNEJ POMOCY PSYCHOLOGICZNEJ W ZAKRESIE PORADNICTWA, PSYCHOTERAPII, ZAJĘĆ KOMPENSACYJNYCH I STYMULUJĄCYCH ORAZ PROWADZENIE TRENINGÓW I WARSZTATÓW GRUPOWYCH.