Marka Stomatologiczna to specjalistyczna agencja marketingowa, która od 2008 rokuoferuje kompleksowe usługi dla gabinetów stomatologicznych w Polsce. Działalność firmy koncentruje się na pozyskiwaniu nowych pacjentów dla klinik dentystycznych oraz budowaniu silnej tożsamości marki w internecie. Dzięki ośmioletniemu doświadczeniu w branży, Marka Stomatologiczna może dostarczać skuteczne strategie marketingowe dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów. Firma oferuje szereg usług, w tym audyty pacjentów, branding, pozycjonowanie w wyszukiwarkach oraz prowadzenie kampanii reklamowych na różnych platformach, co zapewnia wysoką widoczność gabinetów stomatologicznych w sieci. Marka Stomatologiczna ukierunkowuje swoje działania na konkretne usługi, co pozwala osiągnąć lepsze wyniki w pozyskiwaniu docelowych pacjentów. Unikalnym aspektem działalności jest podejście do każdego klienta z indywidualną strategią, która pozwala na skuteczne rozwijanie wizerunku i przyciąganie pacjentów. Dla mniejszych gabinetów przewidziane są przystępne pakiety cenowe, a wszystkie usługi są szczegółowo określone, co zapewnia transparentność i brak ukrytych kosztów.
W skrócie
Specjalistyczna agencja marketingowa dla gabinetów stomatologicznych.
Oferuje usługi pozyskiwania pacjentów i budowania marki.
Zajmuje się audytami marketingowymi oraz strategią brandingową.
Realizuje kampanie reklamowe online, w tym SEO i Google Ads.
Dostosowuje usługi do indywidualnych potrzeb klientów.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Marka stomatologiczna osiągnęła 234 000 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 234 000 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 134 000 zł.
Zysk netto wyniósł 100 000 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 234 000 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 234 000 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 100 000 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 100 000 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Marka stomatologiczna wynosi 110 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętna wzrost EBIT wynosi
110 000 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 110 000 zł w
2023 roku.
• 0 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętna spadek EBITDA wynosi
NaN zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 0 zł w
2023 roku.
• 0 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Marka stomatologiczna wynosi 634 750 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
78 750 zł a 1 400 000 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 634 750 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 634 750 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Marka stomatologiczna wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,079% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,08% w 2022 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Marka stomatologiczna wyniosła 105 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 105 000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 105 000 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 105 000 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 105 000 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 105 000 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 95%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 95%.
Marża operacyjna wyniosła 47%.
Marża netto wyniosła 43%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 95.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 95.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 47 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 42.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 105 000 zł.
Całkowite zobowiązania organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Marka stomatologiczna wykazała przychody na poziomie 234 000 zł.
Organizacja zarobiła 110 000 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 10 000 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 100 000 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 10 000 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 10 000 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku