Strategie marketingowe dopasowane do indywidualnych potrzeb klientów
Produkcja atrakcyjnych treści wizualnych zgodnych z zasadami TikTok
Współpraca z influencerami w celu promocji produktów
Analiza danych i optymalizacja kampanii na podstawie unikalnych wskaźników efektywności
Viral Talk to agencja marketingowa skoncentrowana na tworzeniu skutecznych kampanii reklamowych na platformie TikTok. Organizacja specjalizuje się w opracowywaniu dostosowanych strategii marketingowych, które umożliwiają firmom efektywne docieranie do wyjątkowych grup odbiorców. Viral Talk kreuje atrakcyjne treści wizualne, które wpisują się w zasady reklamy TikTok, a także angażuje odpowiednich influencerów do promocji produktów swoich klientów. Dodatkowo, firma oferuje analizy danych, które wykorzystywane są do bieżącej optymalizacji kampanii oraz tworzenia dopasowanych raportów z wynikami działań. Dzięki unikalnym wskaźnikom efektywności, organizacja zapewnia spersonalizowane podejście i rekomendacje, co wyróżnia ją na tle konkurencji. Viral Talk nie tylko myśli o obecnych trendach, ale również dąży do ich kreowania, stając się partnerem w budowaniu skutecznych strategii marketingowych dla marek na TikToku.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Viral talk osiągnęła 230 775 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 230 773 zł. Pozostałe przychody to 2 zł.
Całkowite koszty wyniosły 164 710 zł.
Zysk netto wyniósł 66 063 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 76 925 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 230 775 zł w 2023 roku.
• 26 473 zł w 2022 roku.
• 186 155 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 22 021 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 66 063 zł w 2023 roku.
• 13 585 zł w 2022 roku.
• 13 585 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Viral talk wynosi 500 495 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
82 393 zł a 924 883 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 166 832 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 500 495 zł w 2023 roku.
• 85 925 zł w 2022 roku.
• 192 380 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Viral talk wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 12 297
zł.
Koszty operacyjne Viral talk wyniosły 157 685
zł.
Wynagrodzenia stanowią 8%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
4099 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 12 297 zł w 2023 roku
• 2450 zł w 2022 roku
• 2450 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
2.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
8% w 2023 roku
•
1% w 2022 roku
•
1% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Viral talk wyniosła 117 254 zł.
a
ktywa obrotowe to 117 254 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 117 254 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 109 857 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 7396 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 39 085 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 117 254 zł w 2023 roku.
• 21 752 zł w 2022 roku.
• 21 752 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 56%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 60%.
Marża operacyjna wyniosła 32%.
Marża netto wyniosła 29%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 18.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 20 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Viral talk wyniosły 7396 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 117 254 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 6%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2465 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 7396 zł w 2023 roku
• 3167 zł w 2022 roku
• 3167 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 6% w 2023 roku
• 15% w 2022 roku
• 15% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Viral talk wykazała przychody na poziomie 230 775 zł.
Organizacja zarobiła 72 959 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 6896 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 66 063 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2299 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 6896 zł w 2023 roku
• 1345 zł w 2022 roku
• 1345 zł w 2021 roku