Adres
UL. STEFANA OKRZEI, 20
Rozpoczęcie działalności
2022-09-15
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
§ 16. 1. OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU FUNDACJI W SPRAWACH O CHARAKTERZE MAJĄTKOWYM, Z ZASTRZEŻENIEM UST. 2,3, § 15 STATUTU FUNDACJI, SKŁADAJĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU FUNDACJI DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE. 2. W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH ZATRUDNIANIA PRACOWNIKÓW ORAZ W SPRAWACH NIEZWIĄZANYCH Z ZACIĄGANIEM ZOBOWIĄZAŃ MAJĄTKOWYCH POWYŻEJ 10.000,00 ZŁOTYCH (SŁOWNIE: DZIESIĘCIU TYSIĘCY ZŁOTYCH ZERO GROSZY) OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU FUNDACJI MOŻE SKŁADAĆ JEDNOOSOBOWO PREZES FUNDACJI. 3. W SPRAWACH O CHARAKTERZE NIEMAJĄTKOWYM FUNDACJĘ MOŻE REPREZENTOWAĆ KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE. 4. OŚWIADCZENIA WOLI W SPRAWACH ZWIĄZANYCH Z ZATRUDNIENIEM PREZESA ZARZĄDU SKŁADA WICEPREZES ZARZĄDU.
Cel działania
A) DZIAŁANIE NA RZECZ ROZWOJU EDUKACJI DZIECI, MŁODZIEŻY I DOROSŁYCH; B) WYMIANA DOŚWIADCZEŃ I WSPÓŁPRACA Z ORGANIZACJAMI O PODOBNYM PROFILU, DZIAŁAJĄCYMI W KRAJU I ZA GRANICĄ; C) ROZWÓJ ZAINTERESOWANIA NAUKAMI STEAM (ANG. SCIENCE, TECHNOLOGY, ENGINEERING, ART. AND MATHEMATICS) WŚRÓD DZIECI I MŁODZIEŻY; D) PODNOSZENIE POZIOMU WIEDZY I UMIEJĘTNOŚCI W ZAKRESIE STEAM; E) UPOWSZECHNIANIE WIEDZY NA TEMAT ROBOTYKI I PROGRAMOWANIA WŚRÓD DZIECI, MŁODZIEŻY I DOROSŁYCH; F) DZIAŁANIE SPRZYJAJĄCE ROZWOJOWI POWIATU CIECHANOWSKIEGO, ORAZ MIASTA CIECHANÓW A W SZCZEGÓLNOŚCI ROZWÓJ ZAINTERESOWANIA NAUKAMI ŚCISŁYMI WŚRÓD MIESZKAŃCÓW; G) PODTRZYMYWANIE TRADYCJI NARODOWEJ, PIELĘGNOWANIE POLSKOŚCI ORAZ ROZWOJU ŚWIADOMOŚCI NARODOWEJ, OBYWATELSKIEJ I KULTUROWEJ ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM DOKONAŃ POLSKIEJ NAUKI; H) DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE WYCHOWANIA; I) UPOWSZECHNIANIE WIEDZY NAUKOWEJ ORAZ NOWOCZESNYCH TECHNOLOGII; J) WSKAZANIE ALTERNATYWNEGO SPOSOBU SPĘDZANIA CZASU I POPULARYZACJA TWÓRCZYCH POSTAW W SPOŁECZEŃSTWIE; K) PRZECIWDZIAŁANIE PATOLOGIOM SPOŁECZNYM; L) WSPARCIE OSÓB W WIEKU SENIORALNYM W EDUKACJI CYFROWEJ.