Produkcja zdrowej żywności opartej na roślinnych zamiennikach.
Tworzenie produktów sprzyjających zdrowemu odżywianiu i redukcji odpadów.
Zastosowanie trendów takich jak mood food, comfort food oraz mindful eating.
GreenFood Life to innowacyjna firma zajmująca się produkcją zdrowej żywności, której misją jest kreowanie nowych produktów, które spełniają oczekiwania współczesnych konsumentów. Działa zgodnie z ideą zdrowego odżywiania, komfortowego jedzenia i minimalizowania odpadów. Firma stawia sobie za cel produkcję roślinnych zamienników, które są nie tylko zdrowe, ale również pełne niezbędnych witamin i składników odżywczych. GreenFood Life koncentruje się na tworzeniu pożywnych produktów, które oprócz wartości zdrowotnych przynoszą również przyjemność ze spożywania. Wzrost świadomości konsumentów w zakresie dietetyki oraz globalne poszukiwanie nowych trendów żywieniowych stają się kluczowymi kierunkami działania firmy. GreenFood Life dąży do bycia konkurencyjnym liderem w branży dzięki innowacyjnym rozwiązaniom i wysokiej jakości oferowanych produktów.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Greenfood life osiągnęła 27 008 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 27 000 zł. Pozostałe przychody to 8 zł.
Całkowite koszty wyniosły 7325 zł.
Zysk netto wyniósł 19 675 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 27 008 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 27 008 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 19 675 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 19 675 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Greenfood life wynosi 115 212 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
18 506 zł a 275 452 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 115 212 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 115 212 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Greenfood life wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,010% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Greenfood life wyniosły 4250
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Greenfood life wyniosła 70 675 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 54 500 zł.
a
ktywa obrotowe to 16 175 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 70 675 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 24 675 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 46 000 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 70 675 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 70 675 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 28%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 80%.
Marża operacyjna wyniosła 84%.
Marża netto wyniosła 73%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 27.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 79.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 84.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 72.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Greenfood life wyniosły 46 000 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 70 675 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 65%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 46 000 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 46 000 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 65% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Greenfood life wykazała przychody na poziomie 27 008 zł.
Organizacja zarobiła 22 091 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2416 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 19 675 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2416 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2416 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Greenfood life wykazała zysk netto większy niż 57% organizacji z branży "Produkcja pozostałych artykułów spożywczych, gdzie indziej niesklasyfikowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 26% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 83% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 60% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0003%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 57% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 26% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 24% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 57% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 99% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 99% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 87% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 83% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 60% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.0003%.