Produkty odporne na ciepło i zimno, do szerokiego zastosowania.
Idealne dla gastronomii, przemysłu eventowego, detalistów.
W pełni roślinne i przyjazne środowisku.
BreadPack to innowacyjny producent ekologicznych naczyń jadalnych, które stanowią zdrową alternatywę dla jednorazowych wyrobów plastikowych. Firma oferuje szeroką gamę produktów, które są nie tylko smaczne, ale również wszechstronne w zastosowaniu. Edible plates and bowls created by BreadPack are ideal for serving a variety of dishes, from liquid meals to an assortment of starters, snacks, and even desserts such as ice cream. These products are particularly suitable for the gastronomy and event industries, retail stores, and places offering 'to go' options. BreadPacks unique edible dishes find their place in cafes, bistros, bars, ice cream parlors, and hotel restaurants.BreadPacks core values revolve around ecology and sustainability. Their products are fully plant-based, which contributes to waste reduction and emphasizes environmental conservation. Customers appreciate BreadPack for the delicious taste and ecological benefits of the products. The innovative approach has garnered positive feedback from various sectors, including agritourism and even pet care, where animals also enjoy their edible bowls.The company was established from the combined passion for new technological designs and a desire to remain close to nature. This led to the development of groundbreaking technology for baking edible plates. Their journey started with running a chain of soup stores and creating machinery for producing edible cups. These experiences paved the way for BreadPack to respond to market needs with a new form of ecological tableware, gaining widespread acclaim and trust among their clients.BreadPacks mission is to provide everyone with the option to choose eco-friendly disposable dishes. They strive to make a significant impact on reducing single-use plastic waste, presenting their products as an attractive and practical alternative for both individual consumers and commercial businesses alike.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Breadpack osiągnęła 98 244 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 97 929 zł. Pozostałe przychody to 315 zł.
Całkowite koszty wyniosły 89 674 zł.
Zysk netto wyniósł 8255 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 24 561 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 98 244 zł w 2023 roku.
• 62 658 zł w 2022 roku.
• 116 619 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 2064 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 8255 zł w 2023 roku.
• -41 447 zł w 2022 roku.
• 72 141 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Breadpack wynosi 9 tys. zł.
EBITDA Breadpack wynosi 11 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Breadpack wynosi 129 879 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
31 362 zł a 245 610 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 32 470 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 129 879 zł w 2023 roku.
• 66 943 zł w 2022 roku.
• 418 817 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Breadpack wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,012% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,09% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 44 112
zł.
Koszty operacyjne Breadpack wyniosły 89 252
zł.
Wynagrodzenia stanowią 49%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
11 028 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 44 112 zł w 2023 roku
• 13 425 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
12.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
49% w 2023 roku
•
13% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Breadpack wyniosła 52 445 zł.
a
ktywa trwałe to 2488 zł.
a
ktywa obrotowe to 49 957 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 52 445 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 41 817 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 10 629 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 13 111 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 52 445 zł w 2023 roku.
• 94 104 zł w 2022 roku.
• 74 813 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 16%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 20%.
Marża operacyjna wyniosła 9%.
Marża netto wyniosła 8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Breadpack wyniosły 10 629 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 52 445 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 20%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2657 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 10 629 zł w 2023 roku
• 60 542 zł w 2022 roku
• 4804 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 20% w 2023 roku
• 64% w 2022 roku
• 6% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Breadpack wykazała przychody na poziomie 98 244 zł.
Organizacja zarobiła 8255 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 8255 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 6768 zł w 2021 roku
Organizacja Breadpack wykazała zysk netto większy niż 56% organizacji z branży "Produkcja pozostałych artykułów spożywczych, gdzie indziej niesklasyfikowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 33% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 22% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.001%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 56% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 33% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 22% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 26% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 67% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.001%.