Opis działalności:BreadPack to innowacyjny producent ekologicznych naczyń jadalnych, które stanowią...zdrową alternatywę dla jednorazowych wyrobów plastikowych. Firma oferuje szeroką gamę produktów, które są nie tylko smaczne, ale również wszechstronne w zastosowaniu. Edible plates and bowls created by BreadPack are ideal for serving a variety of dishes, from liquid meals to an assortment of starters, snacks, and even desserts such as ice cream. These products are particularly suitable for the gastronomy and event industries, retail stores, and places offering 'to go' options. BreadPacks unique edible dishes find their place in cafes, bistros, bars, ice cream parlors, and hotel restaurants.BreadPacks core values revolve around ecology and sustainability. Their products are fully plant-based, which contributes to waste reduction and emphasizes environmental conservation. Customers appreciate BreadPack for the delicious taste and ecological benefits of the products. The innovative approach has garnered positive feedback from various sectors, including agritourism and even pet care, where animals also enjoy their edible bowls.The company was established from the combined passion for new technological designs and a desire to remain close to nature. This led to the development of groundbreaking technology for baking edible plates. Their journey started with running a chain of soup stores and creating machinery for producing edible cups. These experiences paved the way for BreadPack to respond to market needs with a new form of ecological tableware, gaining widespread acclaim and trust among their clients.BreadPacks mission is to provide everyone with the option to choose eco-friendly disposable dishes. They strive to make a significant impact on reducing single-use plastic waste, presenting their products as an attractive and practical alternative for both individual consumers and commercial businesses alike.
W skrócie
Producent ekologicznych naczyń jadalnych.
Produkty odporne na ciepło i zimno, do szerokiego zastosowania.
Idealne dla gastronomii, przemysłu eventowego, detalistów.
W pełni roślinne i przyjazne środowisku.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Breadpack osiągnęła 62 658 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 62 658 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 104 105 zł.
Strata netto wyniosła 41 447 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 20 886 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 62 658 zł w 2022 roku.
• 116 619 zł w 2021 roku.
• 16 581 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -13 816 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -41 447 zł w 2022 roku.
• 72 141 zł w 2021 roku.
• -7133 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Breadpack wynosi 66 943 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 156 646 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 22 314 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 66 943 zł w 2022 roku.
• 418 817 zł w 2021 roku.
• 11 054 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Breadpack wyniosła 94 104 zł.
a
ktywa trwałe to 5288 zł.
a
ktywa obrotowe to 88 816 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 94 104 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 33 561 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 60 542 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 31 368 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 94 104 zł w 2022 roku.
• 74 813 zł w 2021 roku.
• 21 866 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -44%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -123%.
Marża operacyjna wyniosła -66%.
Marża netto wyniosła -66%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -14.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -41.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -22 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -22 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Breadpack wyniosły 60 542 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 94 104 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 64%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 20 181 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 60 542 zł w 2022 roku
• 4804 zł w 2021 roku
• 23 999 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 64% w 2022 roku
• 6% w 2021 roku
• 110% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Breadpack wykazała przychody na poziomie 62 658 zł.
Organizacja zarobiła -41 447 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -41 447 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 6768 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Breadpack wykazała zysk netto większy niż 19% organizacji z branży "Produkcja pozostałych artykułów spożywczych, gdzie indziej niesklasyfikowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 33% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 30% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 13% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 5% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0008%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 19% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 33% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 30% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 56% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 13% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 5% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.0008%.