Rozpoczęcie działalności
2022-06-29
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU FUNDACJI, W TYM W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH, UPRAWNIONYCH JEST W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO PREZES ZARZĄDU FUNDACJI SAMODZIELNIE, A W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU FUNDACJI DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE.
Organ nadzoru
RADA FUNDACJI
Cel działania
1. CELAMI FUNDACJI SĄ: A) WSPOMAGANIE ROZWOJU JĘZYKOWEGO DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM I WCZESNOSZKOLNYM ORAZ DZIECI O SPECJALNYCH POTRZEBACH EDUKACYJNYCH (W TYM DZIECI Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI) I DZIECI SZCZEGÓLNIE UZDOLNIONYCH ORAZ MŁODZIEŻY I DOROSŁYCH, B) WSPOMAGANIE WSZECHSTRONNEGO ROZWOJU I ZASPOKAJANIE POTRZEB DZIECI O SPECJALNYCH POTRZEBACH EDUKACYJNYCH (W TYM DZIECI Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI) ORAZ DZIECI SZCZEGÓLNIE UZDOLNIONYCH ORAZ MŁODZIEŻY I DOROSŁYCH, C) WYCHOWANIE DZIECI W SPOSÓB WSPIERAJĄCY ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ I ŻYCIE W ZGODZIE Z NATURĄ I PRZYRODĄ, D) NAUCZANIE POPRZEZ DOŚWIADCZANIE I PRZEŻYWANIE, W ZGODZIE Z NATURALNYMI PROCESAMI ROZWOJU I UCZENIA SIĘ DZIECI, E) ROZWÓJ UMIEJĘTNOŚCI TWÓRCZYCH DZIECI, MŁODZIEŻY I TWÓRCZEGO ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW, F) ROZWÓJ UMIEJĘTNOŚCI MUZYCZNYCH DZIECI I ICH WRAŻLIWOŚCI NA MUZYKĘ, G) ROZWÓJ UMIEJĘTNOŚCI ARTYSTYCZNYCH DZIECI I ICH WRAŻLIWOŚCI NA SZTUKĘ, H) ROZWÓJ UMIEJĘTNOŚCI INTELEKTUALNYCH, MANUALNYCH I SPOŁECZNYCH U DZIECI ORAZ NAUKA WŁAŚCIWEGO POSŁUGIWANIA SIĘ NIMI, I) STWARZANIE MOŻLIWOŚCI KSZTAŁTOWANIA SIĘ DWUJĘZYCZNOŚCI U DZIECI I POSZERZANIA ICH UMIEJĘTNOŚCI JĘZYKOWYCH W ZAKRESIE WYKRACZAJĄCYM POZA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA OJCZYSTEGO, J) TWORZENIE INNOWACYJNYCH PROGRAMÓW EDUKACYJNYCH DLA DZIECI, MŁODZIEŻY I DOROSŁYCH USPRAWNIAJĄCYCH PROCES PRZYSWAJANIA JĘZYKA OBCEGO, K) STWARZANIE ODPOWIEDNICH WARUNKÓW DO PRAWIDŁOWEGO ROZWOJU JĘZYKOWEGO DZIECI POPRZEZ BEZPIECZNĄ ZABAWĘ DOSTOSOWANĄ DO ICH WIEKU, L) STYMULOWANIE ROZWOJU RUCHOWEGO DZIECI, MŁODZIEŻY I ICH SPRAWNOŚCI FIZYCZNEJ M) KSZTAŁTOWANIE U DZIECI POTRZEBY STAŁEGO ROZWOJU I SAMODZIELNOŚCI W NAUCE, N) KSZTAŁTOWANIE U NAUCZYCIELI POTRZEBY STAŁEGO ROZWIJANIA KOMPETENCJI ZAWODOWYCH ORAZ UMIEJĘTNOŚCI SAMODOSKONALENIA, - O) BUDOWANIE ŚMIAŁOŚCI I PEWNOŚCI SIEBIE W POSŁUGIWANIU SIĘ JĘZYKIEM OBCYM, P) ROZWIJANIE POSTAWY PRZEDSIĘBIORCZEGO I AKTYWNEGO FUNKCJONOWANIA W SPOŁECZEŃSTWIE Q) TWORZENIE PROGRAMÓW NA RZECZ EDUKACJI PATRIOTYCZNEJ DZIECI, MŁODZIEŻY I DOROSŁYCH, R) KREOWANIE WZORCÓW, KTÓRE BĘDĄ POMAGAŁY MAŁŻONKOM I RODZINOM W ROZWIJANIU DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM, S) WSPIERANIE RODZICÓW I NAUCZYCIELI W WYCHOWANIU DZIECI I MŁODZIEŻY ZGODNIE Z CHRZEŚCIJAŃSKIM SYSTEMEM WARTOŚCI, T) PROPAGOWANIE ZDROWEGO STYLU ŻYCIA, A ZWŁASZCZA ZDROWEGO ODŻYWIANIA U DZIECI, MŁODZIEŻY ORAZ DOROSŁYCH, U) TWORZENIE PROGRAMÓW NA RZECZ EDUKACJI PATRIOTYCZNEJ DZIECI, MŁODZIEŻY ORAZ DOROSŁYCH I INNYCH INICJATYW ZWIĄZANYCH Z EDUKACJĄ PATRIOTYCZNĄ, V) TWORZENIE PROGRAMÓW NA RZECZ EDUKACJI EKOLOGICZNEJ DZIECI, MŁODZIEŻY ORAZ DOROSŁYCH I INNYCH INICJATYW ZWIĄZANYCH Z EDUKACJĄ EKOLOGICZNĄ.