Województwo
KUJAWSKO-POMORSKIE
Rozpoczęcie działalności
2022-06-14
Organ reprezentujący
ZARZĄD FUNDACJI
Email
biuro@wartosciowezycie.org.pl
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W BYDGOSZCZY, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH ORAZ PODPISYWANIA W IMIENIU FUNDACJI, W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB TRZECH CZŁONKÓW UPOWAŻNIENI SĄ: A) DO KWOTY 5000,00 ZŁ KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE B) POWYŻEJ KWOTY 5000,00 ZŁ DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE.
Cel działania
DO CELÓW FUNDACJI NALEŻY DZIAŁALNOŚĆ W SFERZE ZADAŃ PUBLICZNYCH W ZAKRESIE: 1. POMOCY SPOŁECZNEJ, W TYM POMOCY RODZINOM I OSOBOM W TRUDNEJ SYTUACJI ŻYCIOWEJ ORAZ WYRÓWNYWANIA SZANS TYCH RODZIN I OSÓB; 2. WSPIERANIA RODZINY I SYSTEMU PIECZY ZASTĘPCZEJ; 3. UDZIELANIA NIEODPŁATNEJ POMOCY PRAWNEJ ORAZ ZWIĘKSZANIA ŚWIADOMOŚCI PRAWNEJ SPOŁECZEŃSTWA; 4. DZIAŁALNOŚCI NA RZECZ INTEGRACJI I REINTEGRACJI ZAWODOWEJ I SPOŁECZNEJ OSÓB ZAGROŻONYCH WYKLUCZENIEM SPOŁECZNYM; 5. DZIAŁALNOŚCI CHARYTATYWNEJ; 6. DZIAŁALNOŚCI NA RZECZ INTEGRACJI CUDZOZIEMCÓW; 7. OCHRONY I PROMOCJI ZDROWIA, W TYM DZIAŁALNOŚCI LECZNICZEJ W ROZUMIENIU USTAWY Z DNIA 15 KWIETNIA 2011 R. O DZIAŁALNOŚCI LECZNICZEJ (DZ.U.Z2018R.POZ.160 I 138); 8. DZIAŁALNOŚCI NA RZECZ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH; 9. DZIAŁALNOŚCI NA RZECZ RÓWNYCH PRAW KOBIET I MĘŻCZYZN; 10. DZIAŁALNOŚCI NA RZECZ OSÓB W WIEKU EMERYTALNYM; 11. DZIAŁALNOŚCI WSPOMAGAJĄCEJ ROZWÓJ WSPÓLNOT I SPOŁECZNOŚCI LOKALNYCH; 12. NAUKI, SZKOLNICTWA WYŻSZEGO, EDUKACJI, OŚWIATY I WYCHOWANIA; 13. DZIAŁALNOŚCI NA RZECZ DZIECI I MŁODZIEŻY, W TYM WYPOCZYNKU DZIECI I MŁODZIEŻY; 14. UDZIELANIA NIEODPŁATNEGO PORADNICTWA OBYWATELSKIEGO; 15. DZIAŁALNOŚCI HA RZECZ INTEGRACJI EUROPEJSKIEJ ORAZ ROZWIJANIA KONTAKTÓW I WSPÓŁPRACY MIĘDZY SPOŁECZEŃSTWAMI; 16. PROMOCJI I ORGANIZACJI WOLONTARIATU; 17. DZIAŁALNOŚCI NA RZECZ RODZINY, MACIERZYŃSTWA, RODZICIELSTWA, UPOWSZECHNIANIA I OCHRONY PRAW DZIECKA; 18. PRZECIWDZIAŁANIA UZALEŻNIENIOM I PATOLOGIOM SPOŁECZNYM.