Rio Creativo jest agencją specjalizującą się w brandingowych oraz strategicznychdziałaniach, mającą na celu wspieranie rozwoju marek. Od 14 lat łączy różnorodne perspektywy, oferując kompleksowe usługi w zakresie projektowania logotypów, systemów identyfikacji wizualnej, kluczowych wizualizacji oraz opakowań sprzedażowych. Agencja z sukcesem realizuje projekty dla różnych sektorów, w tym z branży zdrowotnej, edukacyjnej oraz zoologicznej, czym przyczynia się do transformacji i nowego wizerunku swoich klientów. Do największych osiągnięć należy rebranding Uniwersytetu Pomorskiego w Słupsku, wsparcie Grupy Słowik w kwestii ortopedii oraz stworzenie marki Fragnar, oferującej naturalne gryzaki dla psów. Misją Rio Creativo jest nie tylko estetyczne kreowanie wizerunku, ale także wprowadzanie strategii rozwijających firmy w obliczu różnych rynkowych wyzwań.
W skrócie
Agencja brandingowa z 14-letnim doświadczeniem
Projektowanie logotypów i systemów identyfikacji wizualnej
Rebranding instytucji edukacyjnych oraz firm z różnych branż
Wspieranie marek w tworzeniu strategii marketingowych
Rozwój produktów i usług z indywidualnym podejściem do klienta
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Rio creativo osiągnęła 1 280 510 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 278 332 zł. Pozostałe przychody to 2178 zł.
Całkowite koszty wyniosły 914 565 zł.
Zysk netto wyniósł 363 768 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 640 255 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 280 510 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 181 884 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 363 768 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Rio creativo wynosi 374 tys. zł.
EBITDA Rio creativo wynosi 374 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętna wzrost EBIT wynosi
187 028 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 374 056 zł w
2023 roku.
• 0 zł w
2022 roku.
• 0 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętna wzrost EBITDA wynosi
187 028 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 374 056 zł w
2023 roku.
• 0 zł w
2022 roku.
• 0 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Rio creativo wynosi 2 619 069 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
310 326 zł a 5 092 746 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 309 535 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 619 069 zł w 2023 roku.
• 37 500 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Rio creativo wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,038% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,08% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Rio creativo wyniosła 473 200 zł.
a
ktywa obrotowe to 473 200 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 473 200 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 413 768 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 59 433 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 236 600 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 473 200 zł w 2023 roku.
• 50 000 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 77%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 88%.
Marża operacyjna wyniosła 29%.
Marża netto wyniosła 28%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 38.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 44 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Rio creativo wyniosły 59 433 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 473 200 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 13%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 29 716 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 59 433 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 13% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Rio creativo wykazała przychody na poziomie 1 280 510 zł.
Organizacja zarobiła 373 301 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 9533 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 363 768 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 3% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 4767 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 9533 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku