SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Specjalizacja w reklamie świetlnej technologii LED
Bank Reklam to firma z siedzibą w Warszawie, wyspecjalizowana w produkcji różnorodnych form reklamy świetlnej. Dysponując ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w branży, organizacja oferuje szeroki wachlarz produktów, takich jak ledony, neony, kasetony oraz szyldy, które wykonywane są z zastosowaniem nowoczesnych technologii LED. Bank Reklam wyróżnia się na tle konkurencji nie tylko bogatą ofertą, ale także indywidualnym podejściem do klienta, co pozwala na dostosowanie usług do specyficznych potrzeb i oczekiwań. Firma kładzie duży nacisk na jakość wykonania swoich produktów i terminowość realizacji zleceń, co przyczynia się do zadowolenia klientów oraz długotrwałych partnerstw biznesowych.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Bank reklam osiągnęła 1 251 333 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 250 603 zł. Pozostałe przychody to 730 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 059 651 zł.
Zysk netto wyniósł 190 952 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 625 667 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 251 333 zł w 2023 roku.
• 1 280 281 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 95 476 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 190 952 zł w 2023 roku.
• 120 626 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Bank reklam wynosi 194 tys. zł.
EBITDA Bank reklam wynosi 201 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Bank reklam wynosi 1 835 462 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
237 434 zł a 3 128 333 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 917 731 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 835 462 zł w 2023 roku.
• 1 430 246 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Bank reklam wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,030% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,08% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 287 132
zł.
Koszty operacyjne Bank reklam wyniosły 1 056 112
zł.
Wynagrodzenia stanowią 27%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
143 566 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 287 132 zł w 2023 roku
• 322 696 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
13.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
27% w 2023 roku
•
28% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Bank reklam wyniosła 421 895 zł.
a
ktywa trwałe to 47 305 zł.
a
ktywa obrotowe to 374 590 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 421 895 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 316 578 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 105 317 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 210 948 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 421 895 zł w 2023 roku.
• 229 421 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 45%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 60%.
Marża operacyjna wyniosła 16%.
Marża netto wyniosła 15%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 22.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 30.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Bank reklam wyniosły 105 317 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 421 895 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 25%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 52 659 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 105 317 zł w 2023 roku
• 103 794 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 25% w 2023 roku
• 45% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Bank reklam wykazała przychody na poziomie 1 251 333 zł.
Organizacja zarobiła 193 487 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2535 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 190 952 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 1% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1268 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2535 zł w 2023 roku
• 2185 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku