SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŻELI ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY, OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADAJĄ: • DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE, ALBO • JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM
Organizacja Imperial brands services polska osiągnęła 114 378 000 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 114 378 000 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 110 429 000 zł.
Zysk netto wyniósł 3 949 000 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 57 189 000 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 114 378 000 zł w 2023 roku.
• 22 282 000 zł w 2022 roku.
• 22 282 000 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 1 974 500 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 3 949 000 zł w 2023 roku.
• 828 000 zł w 2022 roku.
• 828 000 zł w 2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Imperial brands services polska wynosi 105 899 000 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
13 851 000 zł a 285 945 000 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 52 949 500 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 105 899 000 zł w 2023 roku.
• 29 100 917 zł w 2022 roku.
• 29 100 917 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Imperial brands services polska wynosi 0,06%. To oznacza, że firma ma szansę 0,06% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,009% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,06% w 2023 roku.
• 0,24% w 2022 roku.
• 0,24% w 2022 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Imperial brands services polska wyniosła 64 355 000 zł.
a
ktywa trwałe to 13 595 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 50 760 000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 64 356 000 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 18 469 000 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 45 887 000 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 32 177 500 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 64 355 000 zł w 2023 roku.
• 27 059 000 zł w 2022 roku.
• 27 059 000 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 21%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Imperial brands services polska wyniosły 45 887 000 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 64 355 000 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 71%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 22 943 500 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 45 887 000 zł w 2023 roku
• 12 480 000 zł w 2022 roku
• 12 480 000 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 71% w 2023 roku
• 46% w 2022 roku
• 46% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Imperial brands services polska wykazała przychody na poziomie 114 378 000 zł.
Organizacja zarobiła 5 075 000 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1 126 000 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 3 949 000 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 22% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 563 000 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1 126 000 zł w 2023 roku
• 230 000 zł w 2022 roku
• 230 000 zł w 2022 roku
Organizacja Imperial brands services polska wykazała zysk netto większy niż 98% organizacji z branży "Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 99% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 98% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 99% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 98% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 69% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 48% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.1%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Imperial Tobacco Limited
posiada 13749 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Podobne organizacje do IMPERIAL BRANDS SERVICES POLSKA