SĄD REJONOWY W BYDGOSZCZY, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PRZY ZARZĄDZIE JEDNOOSOBOWYM - SAMODZIELNIE PREZES ZARZĄDU , PRZY ZARZĄDZIE WIELOOSOBOWYM - ŁĄCZNIE DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU ALBO CZŁONEK ZARZĄDU WRAZ Z PROKURENTEM.
Wysoka jakość i odporność na warunki atmosferyczne
Dożywotnia gwarancja na wybrane modele
TP BRAND Sp. z o.o. to wiodący dystrybutor skrzyń transportowych marki Nanuk w Polsce. Specjalizuje się w sprzedaży wysokiej jakości produktów, które zapewniają wyjątkowe zabezpieczenie transportowanych przedmiotów, szczególnie w obszarze fotograficznym, wideo, militarnym i medycznym. Każda skrzynia Nanuk jest wykonana z trwałych materiałów, odpornych na wodę, kurz oraz uderzenia, co czyni je idealnym rozwiązaniem dla profesjonalistów wymagających niezawodności i ochrony. W ofercie znajduje się szeroki asortyment skrzyń różnych rozmiarów, w tym mikro skrzynki, małe, średnie oraz duże skrzynie, a także modele na kółkach, co ułatwia ich transport. Dodatkowo, TP BRAND oferuje akcesoria wspomagające użytkowanie skrzyń, takie jak pianki, wkłady modułowe, organizery oraz inne akcesoria, które ułatwiają dostosowanie skrzyń do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Misją firmy jest dostarczanie klientom produktów spełniających najwyższe standardy jakości, które są nie tylko funkcjonalne, ale także oferują estetyczny design. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, firma zyskała uznanie na rynku, zapewniając kompleksową obsługę i wysoką jakość produktów. Wartością dodaną oferty są dożywotnie gwarancje na niektóre produkty, co świadczy o ich trwałości oraz zaufaniu, jakim darzy swoich klientów.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Tp brand osiągnęła 136 000 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 136 000 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 139 000 zł.
Strata netto wyniosła 3000 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 68 000 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 136 000 zł w 2023 roku.
• 56 000 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -1500 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -3000 zł w 2023 roku.
• -3000 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Tp brand wynosi -3 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Tp brand wynosi 131 167 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 340 000 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 65 583 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 131 167 zł w 2023 roku.
• 80 083 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Tp brand wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Tp brand wyniosły 139 000
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Tp brand wyniosła 67 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 67 000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 67 000 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 54 000 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 13 000 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 33 500 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 67 000 zł w 2023 roku.
• 92 000 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -6%.
Marża operacyjna wyniosła -2%.
Marża netto wyniosła -2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Tp brand wyniosły 13 000 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 67 000 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 19%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 6500 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 13 000 zł w 2023 roku
• 35 000 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 19% w 2023 roku
• 38% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Tp brand wykazała przychody na poziomie 136 000 zł.
Organizacja Tp brand wykazała zysk netto większy niż 31% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 45% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 27% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 36% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 20% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0004%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 31% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 45% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 43% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 27% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 36% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 34% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 35% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.0004%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Pagacz Tomasz
posiada 86 udziałów, które stanowią 86% firmy.