COOKING MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000966951
NIP
5871735322
REGON
521939857

Podsumowanie

aktywa
1,7 mln
przychód
732 tys.
zysk
260 tys.
wartość firmy
1,8 mln
Podstawowe info
Województwo
POMORSKIE
Miejscowość
MECHELINKI
Adres
UL. DO MORZA, 21B
Kod pocztowy
81-198
Rejestracja
2022-05-06
Rozpoczęcie działalności
2022-05-06
Kapitał zakładowy
30000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI I REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPOWAŻNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE, W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO JEDEN Z CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Cooking media osiągnęła 732 407 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 732 407 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 472 276 zł.
Zysk netto wyniósł 260 131 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 732 407 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 732 407 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 260 131 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 260 131 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Cooking media wynosi 1 746 392 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 217 598 zł a 3 641 831 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 746 392 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 746 392 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Cooking media wyniosła 1 668 020 zł.
a
ktywa trwałe to 1 388 663 zł.
a
ktywa obrotowe to 279 357 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 668 020 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 290 131 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 377 889 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 668 020 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 668 020 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 16%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 90%.
Marża operacyjna wyniosła 45%.
Marża netto wyniosła 36%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 15.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 89.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 44.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 35.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Cooking media wyniosły 1 377 889 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 668 020 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 83%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 377 889 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 377 889 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 83% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Cooking media wykazała przychody na poziomie 732 407 zł.
Organizacja zarobiła 285 101 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 24 970 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 260 131 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 24 970 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 24 970 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

Organizacja Cooking media wykazała zysk netto większy niż 89% organizacji z branży "Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 71% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 88% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 89% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 89% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 71% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 84% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 66% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 88% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 90% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 89% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.02%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Mierosławska Anastazja posiada 150 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Jakubiak Tomasz posiada 150 udziałów, które stanowią 50% firmy.