ZOOM MEDIA - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000153621
NIP
9562090154
REGON
871658452

Podsumowanie

aktywa
4,3 mln
przychód
593 tys.
zysk
100 tys.
wartość firmy
2 mln
Podstawowe info
Województwo
KUJAWSKO-POMORSKIE
Miejscowość
TORUŃ
Adres
ŚW. KATARZYNY, 4 A
Kod pocztowy
87-100
Rejestracja
2003-02-28
Rozpoczęcie działalności
2003-02-17
Kapitał zakładowy
65500,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI PRYWATNEJ KRAJOWEJ POZOSTAŁEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W TORUNIU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB ŁĄCZNIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Zoom media - osiągnęła 592 822 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 575 960 zł. Pozostałe przychody to 16 862 zł.
Całkowite koszty wyniosły 476 262 zł.
Zysk netto wyniósł 99 699 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -76 308 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 592 822 zł w 2022 roku.
• 903 367 zł w 2021 roku.
• 1 045 367 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -19 764 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 99 699 zł w 2022 roku.
• 167 242 zł w 2021 roku.
• 116 039 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Zoom media - wynosi 1 999 844 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 889 233 zł a 6 431 117 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -4952 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 999 844 zł w 2022 roku.
• 2 401 902 zł w 2021 roku.
• 2 166 325 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Zoom media - wyniosła 4 268 482 zł.
a
ktywa trwałe to 8203 zł.
a
ktywa obrotowe to 4 260 279 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 268 482 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 607 779 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 660 703 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 667 558 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 268 482 zł w 2022 roku.
• 3 883 799 zł w 2021 roku.
• 3 222 833 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 6%.
Marża operacyjna wyniosła 17%.
Marża netto wyniosła 17%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Zoom media - wyniosły 2 660 703 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 268 482 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 62%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 500 925 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 660 703 zł w 2022 roku
• 2 376 215 zł w 2021 roku
• 1 882 491 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 9.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 62% w 2022 roku
• 61% w 2021 roku
• 58% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Zoom media - wykazała przychody na poziomie 592 822 zł.
Organizacja zarobiła 113 513 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 13 814 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 99 699 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 12% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -4646 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 13 814 zł w 2022 roku
• 18 498 zł w 2021 roku
• 8034 zł w 2020 roku

Organizacja Zoom media - wykazała zysk netto większy niż 81% organizacji z branży "Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 68% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 84% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 81% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 68% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 90% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 56% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 84% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Karwowski Łukasz posiada 130 udziałów, które stanowią 99.2% firmy.
Największym udziałowcem od 23.09.2010 jest Karwowski Łukasz kontrolujący 99% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 14.12.2006 do 23.09.2010 był Karstans kontrolując 74% udziałów.
W okresie od 28.02.2003 do 14.12.2006 najwięcej udziałów posiadał Karstans . Jego udziały w tym czasie wynosiły 74%.