Sprzedaż zwrotów konsumenckich w formie boxów i palet.
Oferta obejmuje elektronikę, zabawki i akcesoria osobiste.
Gwarancja zysku na zakupionych towarach.
Szybka wysyłka w 48 godzin.
Promocje i wyprzedaże na różnorodne produkty.
OLIMI to firma zajmująca się sprzedażą zwrotów konsumenckich w formie palet oraz boxów, oferując atrakcyjne ceny i szeroki asortyment. Specjalizuje się w dystrybucji produktów premium z różnych kategorii, w tym elektroniki, zabawek oraz akcesoriów osobistych. W ofercie firmy znajdują się różnorodne boxy, które zawierają starannie wyselekcjonowane produkty w korzystnych cenach, co czyni zakupy bardziej opłacalnymi dla klientów. OLIMI wyróżnia się na tle konkurencji dzięki promocyjnym cenom i gwarancji zysku na zakupionym towarze. Przyciąga również uwagę efektywnym systemem dostawy, zapewniając szybkie wysyłki oraz różnorodne metody płatności. Misją OLIMI jest umożliwienie klientom dostępu do wysokiej jakości produktów w przystępnych cenach, przy zachowaniu wygodnej i bezpiecznej formy zakupów online.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Olimi osiągnęła 90 990 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 90 990 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 84 939 zł.
Zysk netto wyniósł 6051 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 90 990 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 90 990 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 6051 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 6051 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Olimi wynosi 7 tys. zł.
EBITDA Olimi wynosi 7 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Olimi wynosi 96 901 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
12 038 zł a 227 474 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 96 901 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 96 901 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Olimi wynosi 0,11%. To oznacza, że firma ma szansę 0,11% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,027% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,11% w 2022 roku.
• 0,08% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Olimi wyniosły 84 279
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Olimi wyniosła 900 950 zł.
a
ktywa trwałe to 781 100 zł.
a
ktywa obrotowe to 119 850 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 900 950 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 16 051 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 884 899 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 900 950 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 900 950 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 38%.
Marża operacyjna wyniosła 7%.
Marża netto wyniosła 7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 37.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Olimi wyniosły 884 899 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 900 950 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 98%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 884 899 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 884 899 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 98% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Olimi wykazała przychody na poziomie 90 990 zł.
Organizacja zarobiła 6711 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 660 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 6051 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 660 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 660 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Olimi wykazała zysk netto większy niż 56% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 38% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 59% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0002%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 56% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 38% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 61% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 82% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 59% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.0002%.