Organizacja Big home outlet furniture osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2345 zł.
Strata netto wyniosła 2345 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 0 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2023 roku.
• 73 090 zł w 2022 roku.
• 78 529 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -586 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -2345 zł w 2023 roku.
• 9089 zł w 2022 roku.
• -141 576 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Big home outlet furniture wynosi -2 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Big home outlet furniture wynosi 1991 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 10 619 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 498 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1991 zł w 2023 roku.
• 85 081 zł w 2022 roku.
• 52 352 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Big home outlet furniture wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,018% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,13% w 2022 roku.
• 0,05% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Big home outlet furniture wyniosły 2345
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 270 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Big home outlet furniture wyniosła 3368 zł.
a
ktywa obrotowe to 3368 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3368 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2655 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 713 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 842 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3368 zł w 2023 roku.
• 20 744 zł w 2022 roku.
• 18 217 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -70%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -88%.
Marża operacyjna wyniosła -732,853%.
Marża netto wyniosła -732,853%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -17.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -22.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -183213.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -183213.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Big home outlet furniture wyniosły 713 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3368 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 21%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 178 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 713 zł w 2023 roku
• 141 180 zł w 2022 roku
• 147 741 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 21% w 2023 roku
• 681% w 2022 roku
• 811% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Big home outlet furniture wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Big home outlet furniture wykazała zysk netto większy niż 30% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 16% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 6% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 1% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 1% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 8% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 4% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.000000001%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 30% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 16% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 6% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 24% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 1% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 1% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 8% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 4% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.000000001%.