SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE, NATOMIAST W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Analiza kruszyw naturalnych, sztucznych i z recyklingu
Badania betonu i mieszanek betonowych
Przygotowanie świadectw energetycznych budynków
Centralne Laboratorium Drogowo-Kolejowe Sp. z o.o. to specjalistyczna instytucja zajmująca się szerokim zakresem badań w obszarze inżynierii komunikacyjnej. Laboratorium świadczy usługi diagnostyczne, skupiając się na ocenach jakości oraz analizach materiałów używanych w budownictwie drogowym i kolejowym. W ofercie znajdują się m.in. badania mieszanki asfaltowej, gruntów, kruszyw, a także betonu i mieszanek betonowych, co wyróżnia ich na tle innych organizacji. Istotnym aspektem działalności laboratorium jest wykonywanie badań terenowych, takich jak wiercenia oraz pobieranie próbek, co pozwala na dokładną ocenę warunków gruntowych oraz nośności nawierzchni. Centralne Laboratorium Drogowo-Kolejowe ma również na celu dostarczanie dokumentacji geologicznej oraz inżynierskiej, co czyni je ważnym partnerem w projektach budowlanych. Dodatkowo, laboratorium zajmuje się przygotowaniem świadectw energetycznych budynków, co jest zgodne z nowymi regulacjami prawnymi. Laboratorium współpracuje z różnorodnymi organizacjami, takimi jak Klub Polskich Laboratoriów Badawczych oraz Polskie Zrzeszenie Wykonawców Badań Podłoża Gruntowego, co potwierdza ich ugruntowaną pozycję w branży badań inżynierskich.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Centralne laboratorium drogowo kolejowe osiągnęła 2 735 008 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 735 006 zł. Pozostałe przychody to 3 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 445 929 zł.
Zysk netto wyniósł 289 077 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 367 504 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 735 008 zł w 2023 roku.
• 1 705 462 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 144 539 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 289 077 zł w 2023 roku.
• 298 854 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Centralne laboratorium drogowo kolejowe wynosi 3 424 345 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
444 698 zł a 6 837 521 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 712 172 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 424 345 zł w 2023 roku.
• 2 560 279 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Centralne laboratorium drogowo kolejowe wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,024% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,08% w 2021 roku.