BIG BRANDS GROUP DAOUDO MEFTAH SPÓŁKA KOMANDYTOWO - AKCYJNA KRS
0000952339
NIP
7010338388
REGON
146049119

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
126,4 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
460 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
10,8 mln
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
395,4 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
STARA BUKÓWKA
Adres
UL. WARSZAWSKA, 22
Kod pocztowy
96-321
Rejestracja
2022-02-11
Rozpoczęcie działalności
2012-04-01
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Strona www
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY KOMPLEMENTARIUSZ SAMODZIELNIE
Opis
Big Brands Group to firma działająca w branży importu, eksportu oraz dystrybucji,specjalizująca się w najlepszych markach z segmentu FMCG (dównie dobra szybko zbywalne). Z siedzibą w Europie Centralnej, oferta firmy obejmuje ponad 20 000 produktów, które dostarczane są do 95 krajów na całym świecie. Big Brands Group zaopatruje różnorodne podmioty, w tym hurtownie, supermarkety, lokalne sklepy, automaty oraz sektory HoReCa. Organizacja wyróżnia się nowoczesnym magazynem i zaawansowanymi systemami logistycznymi, co zapewnia efektywne i szybkie realizowanie zamówień. W skład usług Big Brands Group wchodzą m.in. automatyczne linie pakujące, personalizowane systemy etykietowania oraz pomoc w certyfikacji produktów. Dodatkowo, firma dysponuje doświadczonym, wielojęzycznym zespołem i nowoczesnym zapleczem bezpieczeństwa.
W skrócie
  • Import, eksport, dystrybucja produktów FMCG
  • Obszar działalności: 95 krajów
  • Ponad 20 000 produktów w ofercie
  • Nowoczesny magazyn i linie pakujące
  • Wsparcie w certyfikacji produktów

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Big brands group daoudo meftah osiągnęła 459 985 499 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 459 977 694 zł. Pozostałe przychody to 7805 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 449 155 200 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 10 822 494 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 50 827 298 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 459 985 499 zł w 2023 roku.
• 431 168 847 zł w 2022 roku.
• 297 942 049 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -508 234 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 10 822 494 zł w 2023 roku.
• 10 639 503 zł w 2022 roku.
• 9 597 830 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Big brands group daoudo meftah wynosi 395 350 641 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 45 403 665 zł a 1 149 963 748 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 39 229 594 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 395 350 641 zł w 2023 roku.
• 367 091 624 zł w 2022 roku.
• 267 021 277 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Big brands group daoudo meftah wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,011% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2023 roku.
• 0,18% w 2022 roku.
• 0,08% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Big brands group daoudo meftah wyniosła 126 441 816 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 28 089 153 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 98 352 663 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 126 441 816 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 60 538 220 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 65 903 596 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 16 530 032 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 126 441 816 zł w 2023 roku.
• 130 952 923 zł w 2022 roku.
• 100 000 697 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 9%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 18%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 4%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Big brands group daoudo meftah wyniosły 65 903 596 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 126 441 816 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 52%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 6 693 145 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 65 903 596 zł w 2023 roku
• 81 502 637 zł w 2022 roku
• 59 998 131 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 52% w 2023 roku
• 62% w 2022 roku
• 60% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Big brands group daoudo meftah wykazała przychody na poziomie 459 985 499 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 14 027 229 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 3 204 735 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 10 822 494 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 23% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3 204 735 zł w 2023 roku
• 4 278 597 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Big brands group daoudo meftah wykazała zysk netto większy niż 96% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana żywności, napojów i wyrobów tytoniowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 97% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 97% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 51% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 52% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 60% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 59% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 53% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 98% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 96% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 97% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 97% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 51% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 2%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki