Big Brands Group to firma działająca w branży importu, eksportu oraz dystrybucji,specjalizująca się w najlepszych markach z segmentu FMCG (dównie dobra szybko zbywalne). Z siedzibą w Europie Centralnej, oferta firmy obejmuje ponad 20 000 produktów, które dostarczane są do 95 krajów na całym świecie. Big Brands Group zaopatruje różnorodne podmioty, w tym hurtownie, supermarkety, lokalne sklepy, automaty oraz sektory HoReCa. Organizacja wyróżnia się nowoczesnym magazynem i zaawansowanymi systemami logistycznymi, co zapewnia efektywne i szybkie realizowanie zamówień. W skład usług Big Brands Group wchodzą m.in. automatyczne linie pakujące, personalizowane systemy etykietowania oraz pomoc w certyfikacji produktów. Dodatkowo, firma dysponuje doświadczonym, wielojęzycznym zespołem i nowoczesnym zapleczem bezpieczeństwa.
W skrócie
Import, eksport, dystrybucja produktów FMCG
Obszar działalności: 95 krajów
Ponad 20 000 produktów w ofercie
Nowoczesny magazyn i linie pakujące
Wsparcie w certyfikacji produktów
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Big brands group daoudo meftah osiągnęła 459 985 499 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 459 977 694 zł. Pozostałe przychody to 7805 zł.
Całkowite koszty wyniosły 449 155 200 zł.
Zysk netto wyniósł 10 822 494 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 50 827 298 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 459 985 499 zł w 2023 roku.
• 431 168 847 zł w 2022 roku.
• 297 942 049 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -508 234 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 10 822 494 zł w 2023 roku.
• 10 639 503 zł w 2022 roku.
• 9 597 830 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Big brands group daoudo meftah wynosi 395 350 641 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
45 403 665 zł a 1 149 963 748 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 39 229 594 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 395 350 641 zł w 2023 roku.
• 367 091 624 zł w 2022 roku.
• 267 021 277 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Big brands group daoudo meftah wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,011% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2023 roku.
• 0,18% w 2022 roku.
• 0,08% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Big brands group daoudo meftah wyniosła 126 441 816 zł.
a
ktywa trwałe to 28 089 153 zł.
a
ktywa obrotowe to 98 352 663 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 126 441 816 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 60 538 220 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 65 903 596 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 16 530 032 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 126 441 816 zł w 2023 roku.
• 130 952 923 zł w 2022 roku.
• 100 000 697 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 9%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 18%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Big brands group daoudo meftah wyniosły 65 903 596 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 126 441 816 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 52%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 6 693 145 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 65 903 596 zł w 2023 roku
• 81 502 637 zł w 2022 roku
• 59 998 131 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 52% w 2023 roku
• 62% w 2022 roku
• 60% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Big brands group daoudo meftah wykazała przychody na poziomie 459 985 499 zł.
Organizacja zarobiła 14 027 229 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 3 204 735 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 10 822 494 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 23% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3 204 735 zł w 2023 roku
• 4 278 597 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Big brands group daoudo meftah wykazała zysk netto większy niż 96% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana żywności, napojów i wyrobów tytoniowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 97% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 98% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 2%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 96% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 97% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 97% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 51% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 2%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do BIG BRANDS GROUP DAOUDO MEFTAH