Blende Media to firma specjalizująca się w profesjonalnej fotografii ślubnej, któradziała głównie na terenie Śląska. Tworzona przez małżeństwo Kamila i Asi, jej celem jest uchwycenie niepowtarzalnych chwil oraz emocji towarzyszących najważniejszym momentom w życiu. Dzięki indywidualnemu podejściu i doświadczeniu, Blende Media oferuje usługi, które pozwalają parom młodym cieszyć się naturalnymi i pełnymi emocji zdjęciami. W portfolio firmy znajdują się nie tylko sesje ślubne, ale także zdjęcia narzeczeńskie, które oddają uczuć i piękno relacji. Blende Media wyróżnia się na tle konkurencji dzięki atmosferze dyskrecji oraz pozytywnej energii, co sprawia, że klienci mogą poczuć się swobodnie przed obiektywem, a ich emocje zostaną uchwycone w sposób autentyczny. Oprócz fotografii, firma interesuje się również kręceniem filmów ślubnych, co wzbogaca jej ofertę o dodatkowe możliwości dokumentowania wyjątkowych chwil. Celem Blende Media jest inspirowanie innych oraz tworzenie wyjątkowych wspomnień, które przez lata będą wywoływały uśmiech na twarzy.
W skrócie
Specjalizuje się w fotografii ślubnej i narzeczeńskiej.
Oferuje naturalne i emocjonalne zdjęcia oraz filmy ślubne.
Pracuje głównie na terenie Śląska.
Dyskretny styl pracy, umożliwiający swobodę przed obiektywem.
Realizuje różnorodne pomysły i wymagania klientów.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Blende media osiągnęła 168 767 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 168 651 zł. Pozostałe przychody to 116 zł.
Całkowite koszty wyniosły 163 346 zł.
Zysk netto wyniósł 5305 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 84 383 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 168 767 zł w 2023 roku.
• 169 754 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 2653 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 5305 zł w 2023 roku.
• 14 017 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Blende media wynosi 151 420 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
17 688 zł a 421 916 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 75 710 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 151 420 zł w 2023 roku.
• 183 501 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Blende media wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,039% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,08% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Blende media wyniosła 26 250 zł.
a
ktywa obrotowe to 26 250 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 26 250 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 23 584 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2666 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 13 125 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 26 250 zł w 2023 roku.
• 25 510 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 20%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 22%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Blende media wyniosły 2666 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 26 250 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 10%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1333 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2666 zł w 2023 roku
• 6493 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 10% w 2023 roku
• 25% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Blende media wykazała przychody na poziomie 168 767 zł.
Organizacja zarobiła 5834 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 529 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 5305 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 265 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 529 zł w 2023 roku
• 1386 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Blende media wykazała zysk netto większy niż 56% organizacji z branży "Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 43% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 22% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 55% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 60% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.004%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 56% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 43% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 25% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 22% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 60% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.004%.