Cel działania
1. CELEM FUNDACJI JEST SPOŁECZNIE UŻYTECZNA DZIAŁALNOŚĆ W PRZEDMIOCIE: A. PODEJMOWANIA DZIAŁAŃ NA RZECZ RODZICIELSTWA, RODZINY, MACIERZYŃSTWA, DZIECKA, B. ZAANGAŻOWANIA W DZIAŁALNOŚĆ EDUKACYJNĄ, INFORMACYJNĄ, SZKOLENIOWĄ, PROFILAKTYCZNĄ, DORADCZĄ, TERAPEUTYCZNĄ SKIEROWANĄ DO RODZINY, RODZICÓW I ICH DZIECI, C. ŚWIADCZENIA OKOŁOPORODOWEJ OPIEKI DLA KOBIET W CIĄŻY, W TYM W SZCZEGÓLNOŚCI KOBIET DOŚWIADCZAJĄCYCH UTRATY DZIECKA NIENARODZONEGO ORAZ KOBIET DOŚWIADCZAJĄCYCH UTRATY DZIECKA TUŻ PO PORODZIE, D. ORGANIZACJI ORAZ WSPARCIA KAMPANII SPOŁECZNYCH I INNYCH INICJATYW NA RZECZ: I. WALKI Z NIEPŁODNOŚCIĄ, II. ZABURZEŃ PSYCHICZNYCH I FIZYCZNYCH DZIECI, III. INTEGRACJI DZIECI Z DYSFUNKCJAMI, IV. PRZECIWDZIAŁANIA I ZAPOBIEGANIA DEPRESJI, E. OCHRONY I PROMOCJI ZDROWIA. F. PODEJMOWANIA WSZELKICH DZIAŁAŃ, INICJATYW NA RZECZ: I. RODZICÓW, II. KOBIET W CIĄŻY, OSÓB DOŚWIADCZAJĄCYCH STRATY DZIECKA NIENARODZONEGO ORAZ STRATY DZIECKA TUŻ PO PORODZIE, III. DZIECI, W TYM MIĘDZY INNYMI DZIECI Z ZABURZENIAMI NATURY PSYCHICZNEJ, FIZYCZNEJ I PSYCHOSOMATYCZNEJ, W TYM DZIECI Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ, DZIECI UZALEŻNIONYCH, WYCOFANYCH SPOŁECZNIE, PRZEJAWIAJĄCYCH TRUDNOŚCI W ZAKRESIE NAWIĄZYWANIA RELACJI SPOŁECZNYCH. IV. OSÓB DOTKNIĘTYCH DEPRESJĄ, V. SENIORÓW, VI. INNYCH PODOPIECZNYCH FUNDACJI, - POPRZEZ MIĘDZY INNYMI ORGANIZACJĘ ZAJĘĆ TERAPEUTYCZNYCH, ZAJĘĆ FIZYCZNYCH, WARSZTATÓW, SPOTKAŃ, WYJAZDÓW, JAK RÓWNIEŻ ORGANIZACJĘ CZASU WOLNEGO I WYPOCZYNKU ORAZ INNYCH DZIAŁAŃ, G. ORGANIZACJI WARSZTATÓW, SYMPOZJÓW, SPOTKAŃ I INNYCH WYDARZEŃ DLA OSÓB PROFESJONALNIE TOWARZYSZĄCYCH OSOBOM, O KTÓRYCH MOWA W LIT. F, W TYM MIĘDZY INNYMI PSYCHOTERAPEUTÓW, POŁOŻNYCH, LEKARZY, FIZJOTERAPEUTÓW, PEDAGOGÓW, LOGOPEDÓW, H. PODEJMOWANIA WSZELKICH DZIAŁAŃ NA RZECZ ZWIĘKSZANIA KOMPETENCJI RODZICÓW I ICH EDUKACJI ORAZ ROZWOJU OSOBISTEGO, POPRZEZ MIĘDZY INNYMI ORGANIZACJĘ ZAJĘĆ, WARSZTATÓW, SPOTKAŃ, EVENTÓW I INNYCH DZIAŁAŃ, I. PODEJMOWANIA WSZELKICH DZIAŁAŃ ZMIERZAJĄCYCH DO AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ RODZICÓW, J. ŚWIADCZENIA POMOCY PRAWNEJ NA RZECZ OSÓB, O KTÓRYCH MOWA W LIT. F, K. PROMOCJI PSYCHOTERAPII DZIECI, JAKO SKUTECZNEJ METODY PROFILAKTYKI ZDROWIA PSYCHICZNEGO I FIZYCZNEGO DZIECI, L. INTEGRACJI SPOŁECZNEJ DZIECI Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI I FIZYCZNYMI ZE ZDROWYMI RÓWIEŚNIKAMI, M. PODEJMOWANIA WSZELKICH DZIAŁAŃ NA RZECZ WSPARCIA RODZICÓW DZIECI Z ZABURZENIAMI NATURY PSYCHICZNEJ, FIZYCZNEJ I PSYCHOSOMATYCZNEJ, N. ORGANIZACJI GRUP WSPARCIA DLA OSÓB, O KTÓRYCH MOWA W LIT. F, O. ZAPEWNIANIA I UŁATWIANIA DOSTĘPU DO PROFESJONALNEJ POMOCY OSOBOM, O KTÓRYCH MOWA W LIT. F, W TYM MIĘDZY INNYMI POMOCY SEKSUOLOGICZNEJ, PEDAGOGICZNEJ, FIZJOTERAPEUTYCZNEJ, LOGOPEDYCZNEJ, PSYCHOLOGICZNEJ, SPECJALISTÓW Z ZAKRESU DIAGNOSTYKI PRENATALNEJ ORAZ SZEROKO POJĘTEJ OPIEKI OKOŁOPORODOWEJ, P. DZIAŁALNOŚCI NA RZECZ SENIORÓW, W TYM WSPARCIA I AKTYWIZACJI SPOŁECZNEJ SENIORÓW, Q. DZIAŁALNOŚCI CHARYTATYWNEJ, R. OCHRONY PRAW I WOLNOŚCI CZŁOWIEKA, S. PROMOCJI I ORGANIZACJI WOLONTARIATU, T. DZIAŁAŃ KULTUROWYCH I OŚWIATOWYCH, U. DZIAŁAŃ NA RZECZ SPOŁECZNOŚCI LOKALNYCH, V. PROMOWANIA DZIAŁAŃ I STRATEGII ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU, W TYM POSTAW EKOLOGICZNYCH, W. WSPIERANIA ROZWOJU DZIECI, MŁODZIEŻY I DOROSŁYCH, W TYM W ZAKRESIE WYCHOWANIA DZIECI I MŁODZIEŻY, KSZTAŁCENIA ORAZ KSZTAŁTOWANIA OSOBOWOŚCI I POZYTYWNYCH POSTAW OBYWATELI W SPOŁECZEŃSTWIE, X. EDUKACJI NIEFORMALNEJ, NAUKI, OŚWIATY I WYCHOWANIA, Y. PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI EDUKACYJNEJ NA KAŻDYM ETAPIE ROZWOJU CZŁOWIEKA, Z. PROWADZENIA EDUKACJI POZASZKOLNEJ, SZKOLEŃ DLA PODNOSZENIA KWALIFIKACJI, KURSÓW, AA. DOSKONALENIA UMIEJĘTNOŚCI I PODNOSZENIA KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH CELEM PRZECIWDZIAŁANIA I ZWALCZANIA BEZROBOCIA.