Organizacja Business digital media osiągnęła 214 705 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 211 626 zł. Pozostałe przychody to 3079 zł.
Całkowite koszty wyniosły 218 162 zł.
Strata netto wyniosła 6536 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 107 353 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 214 705 zł w 2023 roku.
• 327 201 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -3268 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -6536 zł w 2023 roku.
• -11 062 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Business digital media wynosi 143 137 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 536 763 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 71 568 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 143 137 zł w 2023 roku.
• 218 134 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Business digital media wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Business digital media wyniosła 7554 zł.
a
ktywa obrotowe to 7554 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 7554 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -12 598 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 20 151 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 3777 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 7554 zł w 2023 roku.
• 13 646 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -87%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 52%.
Marża operacyjna wyniosła -4%.
Marża netto wyniosła -3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -43.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 25.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Business digital media wyniosły 20 151 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 7554 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 267%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 10 076 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 20 151 zł w 2023 roku
• 19 707 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 267% w 2023 roku
• 144% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Business digital media wykazała przychody na poziomie 214 705 zł.
Organizacja zarobiła -6536 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -6536 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku