CONCEPTHERO ŁUKASZ WIŚNIEWSKI KAROL JĘDRASIK SPÓŁKA JAWNA KRS
0000946907
NIP
9731083011
REGON
520965060

Brak dostępnych raportów KRS

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
b.d.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
b.d.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
b.d.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
b.d.
Info
Województwo
LUBUSKIE
Miejscowość
ZIELONA GÓRA
Adres
UL. PODGÓRNA, 2
Kod pocztowy
65-001
Rejestracja
2022-01-17
Rozpoczęcie działalności
2022-01-17
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Email
kontakt@concepthero.pl
Forma prawna
SPÓŁKA JAWNA
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W ZIELONEJ GÓRZE, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY WSPÓLNIK MA PRAWO REPREZENTOWAĆ SPÓŁKĘ. DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISÓW W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIENI SĄ DWAJ WSPÓLNICY LUB JEDEN WSPÓLNIK ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Opis
CONCEPTHERO, agencja marketingowa założona przez Łukasza Wiśniewskiego i KarolaJędrasika, specjalizuje się w dostarczaniu efektywnych rozwiązań marketingowych dla firm z ambicjami na rozwój. Misją agencji jest wsparcie swoich klientów w osiąganiu wybitnych rezultatów sprzedażowych poprzez starannie przemyślane kampanie reklamowe. W ofercie znajdują się usługi takie jak generowanie leadów, tworzenie lejków marketingowych, skalowanie e-commerce oraz budowanie angażujących treści. Agencja stawia na ścisłą współpracę z klientem, zaczynając od badań potrzeb i analizując grupę docelową, aż po szczegółowe raportowanie wyników działań. W ciągu swojej działalności, CONCEPTHERO miało okazję obsłużyć ponad 115 marek z różnych branż, realizując 1290 kampanii reklamowych rocznie. Kluczowe elementy ich pracy to innowacyjne podejście do branding oraz wysoce zindywidualizowane koncepcje kampanii, które skutecznie łączą aspekty strategiczne z kreatywnymi. Agencja zdobyła zaufanie klientów, uzyskując wysoką ocenę satysfakcji na poziomie 8.55/10.
W skrócie
  • Realizacja kompleksowych kampanii reklamowych
  • Skalowanie działalności e-commerce
  • Tworzenie lejków marketingowych i angażujących treści
  • Badanie potrzeb i grupy docelowej
  • Regularne raportowanie wyników działań marketingowych

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki