SFG MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000933914
NIP
7011060452
REGON
520526478

Podsumowanie

aktywa
179 tys.
przychód
1,2 mln
zysk
-2 tys.
wartość firmy
881 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. AUGUSTYNA KORDECKIEGO, 50
Kod pocztowy
04-330
Rejestracja
2021-11-25
Rozpoczęcie działalności
2021-11-25
Kapitał zakładowy
100000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI - W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO UPRAWNIONY JEST JEDYNY CZŁONEK ZARZĄDU, A W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - WYŁĄCZNIE 2 (DWÓCH) CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Sfg media osiągnęła 1 211 243 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 196 389 zł. Pozostałe przychody to 14 855 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 198 082 zł.
Strata netto wyniosła 1694 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 1 211 243 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 211 243 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -1694 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1694 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Sfg media wynosi 881 225 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 3 028 109 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 881 225 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 881 225 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Sfg media wyniosła 179 494 zł.
a
ktywa obrotowe to 128 494 zł.
n
ależne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy to 51 000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 179 494 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 98 306 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 81 188 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 179 494 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 179 494 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -2%.
Marża operacyjna wyniosła 0%.
Marża netto wyniosła -0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Sfg media wyniosły 81 188 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 179 494 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 45%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 81 188 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 81 188 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 45% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Sfg media wykazała przychody na poziomie 1 211 243 zł.
Organizacja zarobiła 2562 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 4256 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -1694 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 166% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 4256 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 4256 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

Organizacja Sfg media wykazała zysk netto większy niż 33% organizacji z branży "Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 78% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 40% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 41% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 37% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 26% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 75% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.03%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 33% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 78% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 56% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 49% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 41% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 37% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 26% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 75% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.03%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Sosnowska Hanna posiada 61 udziałów, które stanowią 61% firmy.
Grzechnik Norbert posiada 24 udziałów, które stanowią 24% firmy.
Frelek Radosław posiada 15 udziałów, które stanowią 15% firmy.
Największym udziałowcem od 28.06.2023 jest Sosnowska Hanna kontrolujący 61% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 27.05.2022 do 28.06.2023 była Sosnowska Hanna kontrolująca 60% udziałów.
W okresie od 25.11.2021 do 27.05.2022 najwięcej udziałów posiadała Sosnowska Hanna . Jej udziały w tym czasie wynosiły 51%.