Skuteczne kampanie reklamowe w social mediach (Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn)
Opracowanie strategii komunikacji oraz prowadzenie profili klientów
Zwiększenie widoczności mark i pozyskiwanie nowych klientów
Realizacja kampanii leadowych i remarketingowych
Tworzenie atrakcyjnych treści, w tym video i storytelling
MrPost to wyspecjalizowana agencja zajmująca się prowadzeniem kampanii w mediach społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram, TikTok oraz LinkedIn. Jej głównym celem jest budowanie i utrzymywanie relacji między markami a ich klientami poprzez skuteczne kampanie reklamowe. Firma posiada bogate doświadczenie, realizując ponad 600 kampanii i współpracując z 72 zadowolonymi klientami przez ponad 6 lat. W ofercie MrPost znajdują się działania takie jak strategia komunikacji, prowadzenie profili, tworzenie treści w formacie stories, obsługa Messenger, marketing szeptany oraz kampanie reklamowe, które przekładają się na zwiększenie widoczności i rozpoznawalności marek. Zespół składający się z 12 specjalistów aktywnie współpracuje z klientami, oferując personalizowane podejście do każdego projektu, co umożliwia efektywne dotarcie do docelowych grup odbiorców. Udowodnione wyniki kampanii, wysoka ocena satysfakcji klientów oraz praktyczna wiedza w zakresie otoczenia social media to aspekty, które wyróżniają MrPost na tle konkurencji. Działa na terenie całej Polski, co pozwala na elastyczne dostosowanie strategii do lokalnych rynków oraz różnorodnych branż.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Mrpost osiągnęła 218 510 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 218 510 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 258 577 zł.
Strata netto wyniosła 40 067 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 218 510 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -20 033 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -40 067 zł w 2022 roku.
• -4538 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Mrpost wynosi 145 673 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 546 275 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 72 837 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 145 673 zł w 2022 roku.
• 520 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Mrpost wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,003% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 159 109
zł.
Koszty operacyjne Mrpost wyniosły 258 577
zł.
Wynagrodzenia stanowią 62%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
79 554 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 159 109 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
30.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
62% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
•
0% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Mrpost wyniosła 15 955 zł.
a
ktywa obrotowe to 15 955 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 15 955 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -39 605 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 55 560 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 7978 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 15 955 zł w 2022 roku.
• 462 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -251%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 101%.
Marża operacyjna wyniosła -18%.
Marża netto wyniosła -18%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -125.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 50.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Mrpost wyniosły 55 560 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 15 955 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 348%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 27 780 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 55 560 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 348% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Mrpost wykazała przychody na poziomie 218 510 zł.