SĄD REJONOWY W GLIWICACH, X WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO WE WSZYSTKICH CZYNNOŚCIACH SADOWYCH I POZASĄDOWYCH SPÓŁKĘ REPREZENTUJE PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE, PRZY CZYM W SPRAWACH SKUTKUJĄCYCH ZACIĄGANIEM ZOBOWIĄZAŃ BĄDŹ ROZPORZĄDZANIEM PRAWEM O WARTOŚCI POWYŻEJ 200.000,00 ZŁ WYMAGANA JEST WSPÓLNA REPREZENTACJA PREZESA ZARZĄDU I JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO PRZY CZYNNOŚCIACH INNYCH NIŻ SKUTKUJĄCYCH ZACIĄGNIĘCIEM ZOBOWIAZAŃ BĄDŹ ROZPORZĄDZENIEM PRAWEM O WARTOŚCI POWYZEJ 200.000,00 ZŁ WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU Z PROKURENTEM.
Strategie wizerunkowe, media relations, tworzenie treści
Zarządzanie mediami społecznościowymi, produkcja filmowa
Szkolenia i warsztaty z zakresu PR i komunikacji
INTRO Group to uznana agencja public relations, która doskonale zna się na budowaniu i zarządzaniu wizerunkiem zarówno firm, jak i instytucji. Od ponad 20 lat z sukcesem wspierają swoich klientów w kreowaniu pozytywnych relacji z otoczeniem. Eksperci INTRO Group specjalizują się w nowoczesnych mediach, tworząc unikalne strategie wizerunkowe. Usługi oferowane przez agencję obejmują kompleksową obsługę projektów marketingowych oraz PR, począwszy od koncepcji, a skończywszy na realizacji. W ramach swojej działalności, INTRO Group zapewnia między innymi strategie wizerunkowe, media relations, zarządzanie mediami społecznościowymi, tworzenie treści oraz produkcję filmową. Adam Misa, założyciel i prezes agencji, jest certyfikowanym doradcą Facebooka i specjalistą w zakresie nowoczesnych mediów. Katarzyna Kosałka, dyrektor zarządzający, z ponad 25-letnim doświadczeniem w zarządzaniu zespołami sprzedażowymi, odpowiada za obszary obsługi klienta, HR oraz wsparcie zarządu. Marta Radziejewska jako specjalista HR zajmuje się rekrutacją i zarządzaniem zasobami ludzkimi, a Lucyna Siwek, specjalista public relations, posiada bogate doświadczenie z pracy w mediach. Oliwia Szymkiewicz, młodszy specjalista content marketingu, zajmuje się poszukiwaniem tematów, prowadzeniem publikacji oraz obsługą klienta.INTRO Group także prowadzi szereg szkoleń, dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem z zakresu PR, marketingu oraz komunikacji w biznesie. Akademia INTRO PR oferuje warsztaty i audyty szkoleniowe, które wspierają rozwój zawodowy specjalistów z różnych branż. Dzięki praktycznej znajomości narzędzi public relations oraz bliskim relacjom z mediami, agencja potrafi skutecznie promować swoich klientów jako ekspertów w swoich dziedzinach. Jeżeli chodzi o media społecznościowe, INTRO Group skutecznie buduje angażujące społeczności ambasadorów marki. Dla firmy kluczowe jest tworzenie treści wysokiej jakości, które oddziałują na świadomość odbiorców. Specjalizują się także w video marketingu, produkując różnorodne materiały filmowe, które wpływają na wizerunek marki.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Intro group osiągnęła 779 980 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 779 980 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 667 658 zł.
Zysk netto wyniósł 112 322 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 389 990 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 779 980 zł w 2023 roku.
• 383 237 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 56 161 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 112 322 zł w 2023 roku.
• 29 561 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Intro group wynosi 120 tys. zł.
EBITDA Intro group wynosi 121 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Intro group wynosi 1 083 188 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
113 913 zł a 1 949 950 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 541 594 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 083 188 zł w 2023 roku.
• 403 408 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Intro group wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,017% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,04% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 138 936
zł.
Koszty operacyjne Intro group wyniosły 659 707
zł.
Wynagrodzenia stanowią 21%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
69 468 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 138 936 zł w 2023 roku
• 35 361 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
10.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
21% w 2023 roku
•
10% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Intro group wyniosła 184 817 zł.
a
ktywa trwałe to 34 143 zł.
a
ktywa obrotowe to 150 674 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 184 817 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 151 883 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 32 933 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 92 408 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 184 817 zł w 2023 roku.
• 69 590 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 61%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 74%.
Marża operacyjna wyniosła 15%.
Marża netto wyniosła 14%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 30.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 37 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Intro group wyniosły 32 933 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 184 817 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 18%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 16 467 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 32 933 zł w 2023 roku
• 30 028 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 18% w 2023 roku
• 43% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Intro group wykazała przychody na poziomie 779 980 zł.
Organizacja zarobiła 120 269 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 7947 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 112 322 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 7% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3974 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 7947 zł w 2023 roku
• 2851 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku