Oferowanie produktów z efektywnością filtracji wynoszącą 99,6%.
Innowacyjny system dopasowania do indywidualnych potrzeb.
Dostępność różnorodnych modeli i kolorów.
Możliwość zakupu maseczek ochronnych w pakietach.
Breezy Brand to firma specjalizująca się w produkcji masek ochronnych i antysmogowych, która ma swoje korzenie w Krakowie. W ofercie znajdują się nowoczesne maski, które zapewniają skuteczność na poziomie 99,6%, co czyni je doskonałym wyborem zarówno do codziennego użytku, jak i aktywności na świeżym powietrzu, takich jak bieganie. Unikalnym elementem produktów Breezy jest innowacyjny system dopasowania, który gwarantuje wygodę noszenia oraz skuteczną filtrację zanieczyszczeń. Oferta obejmuje różnorodne modele masek w atrakcyjnych kolorach i wzorach, a także maseczki ochronne wielorazowe, które można nabyć w pakietach. Dzięki bardzo dobrym opiniom klientów, Breezy Brand stało się marką rozpoznawalną wśród osób poszukujących skutecznej ochrony przed wpływem smogu i innych zanieczyszczeń powietrza.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Breezy brand osiągnęła 9162 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 9160 zł. Pozostałe przychody to 2 zł.
Całkowite koszty wyniosły 20 240 zł.
Strata netto wyniosła 11 080 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -13 040 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 9162 zł w 2023 roku.
• 52 566 zł w 2022 roku.
• 28 256 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -4359 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -11 080 zł w 2023 roku.
• -5357 zł w 2022 roku.
• 4086 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Breezy brand wynosi 24 609 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 98 674 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -14 939 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 24 609 zł w 2023 roku.
• 61 841 zł w 2022 roku.
• 79 004 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Breezy brand wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,006% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Breezy brand wyniosły 20 239
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Breezy brand wyniosła 32 984 zł.
a
ktywa obrotowe to 32 984 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 32 984 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 24 668 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 8316 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -3721 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 32 984 zł w 2023 roku.
• 43 675 zł w 2022 roku.
• 72 874 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -34%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -45%.
Marża operacyjna wyniosła -121%.
Marża netto wyniosła -121%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -13 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -16.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -41.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -41.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Breezy brand wyniosły 8316 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 32 984 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 25%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1055 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 8316 zł w 2023 roku
• 7947 zł w 2022 roku
• 14 443 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 25% w 2023 roku
• 18% w 2022 roku
• 20% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Breezy brand wykazała przychody na poziomie 9162 zł.
Organizacja zarobiła -11 080 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -11 080 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 537 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku