BREEZY BRAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000928265
NIP
6762581174
REGON
386176671

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
44 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
53 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
-5 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
62 tys.
Info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KRAKÓW
Adres
OBOZOWA, 30A
Kod pocztowy
30-383
Rejestracja
2021-10-21
Rozpoczęcie działalności
2020-06-01
Kapitał zakładowy
37000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PRAWO DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI POSIADA KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Opis
Breezy Brand to firma specjalizująca się w produkcji masek ochronnych iantysmogowych, która ma swoje korzenie w Krakowie. W ofercie znajdują się nowoczesne maski, które zapewniają skuteczność na poziomie 99,6%, co czyni je doskonałym wyborem zarówno do codziennego użytku, jak i aktywności na świeżym powietrzu, takich jak bieganie. Unikalnym elementem produktów Breezy jest innowacyjny system dopasowania, który gwarantuje wygodę noszenia oraz skuteczną filtrację zanieczyszczeń. Oferta obejmuje różnorodne modele masek w atrakcyjnych kolorach i wzorach, a także maseczki ochronne wielorazowe, które można nabyć w pakietach. Dzięki bardzo dobrym opiniom klientów, Breezy Brand stało się marką rozpoznawalną wśród osób poszukujących skutecznej ochrony przed wpływem smogu i innych zanieczyszczeń powietrza.
W skrócie
  • Produkcja masek antysmogowych i ochronnych.
  • Oferowanie produktów z efektywnością filtracji wynoszącą 99,6%.
  • Innowacyjny system dopasowania do indywidualnych potrzeb.
  • Dostępność różnorodnych modeli i kolorów.
  • Możliwość zakupu maseczek ochronnych w pakietach.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Breezy brand osiągnęła 52 566 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 51 521 zł. Pozostałe przychody to 1045 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 56 878 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 5357 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 2142 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 52 566 zł w 2022 roku.
• 28 256 zł w 2021 roku.
• 48 282 zł w 2020 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -3677 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -5357 zł w 2022 roku.
• 4086 zł w 2021 roku.
• 1997 zł w 2020 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Breezy brand wynosi 61 841 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 142 915 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -3792 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 61 841 zł w 2022 roku.
• 79 004 zł w 2021 roku.
• 69 425 zł w 2020 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Breezy brand wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,000% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Breezy brand wyniosła 43 675 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 43 675 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 43 675 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 35 729 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 7947 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -236 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 43 675 zł w 2022 roku.
• 72 874 zł w 2021 roku.
• 44 147 zł w 2020 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -12%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -15%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 15%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -10%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Breezy brand wyniosły 7947 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 43 675 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 18%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1398 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 7947 zł w 2022 roku
• 14 443 zł w 2021 roku
• 5150 zł w 2020 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 18% w 2022 roku
• 20% w 2021 roku
• 12% w 2020 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Breezy brand wykazała przychody na poziomie 52 566 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -4820 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 537 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -5357 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -11% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 269 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 537 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Breezy brand wykazała zysk netto większy niż 23% organizacji z branży "Produkcja sprzętu sportowego".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 32% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 25% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 21% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 24% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 74% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 22% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 12% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 57% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.008%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 23% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 32% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 25% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 21% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 24% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 22% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 12% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 57% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.008%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Paruch Wojciech posiada 185 udziałów, które stanowią 50% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Nickel Grzegorz posiada 185 udziałów, które stanowią 50% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Paruch Wojciech (50% udziałów)
• Nickel Grzegorz (50% udziałów)
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Najwięksi udziałowcy w okresie od 21.10.2021 do 10.12.2021:
• Paruch Wojciech (49% udziałów)
• Nickel Grzegorz (49% udziałów)

Podobne organizacje do BREEZY BRAND