Breezy Brand to firma specjalizująca się w produkcji masek ochronnych iantysmogowych, która ma swoje korzenie w Krakowie. W ofercie znajdują się nowoczesne maski, które zapewniają skuteczność na poziomie 99,6%, co czyni je doskonałym wyborem zarówno do codziennego użytku, jak i aktywności na świeżym powietrzu, takich jak bieganie. Unikalnym elementem produktów Breezy jest innowacyjny system dopasowania, który gwarantuje wygodę noszenia oraz skuteczną filtrację zanieczyszczeń. Oferta obejmuje różnorodne modele masek w atrakcyjnych kolorach i wzorach, a także maseczki ochronne wielorazowe, które można nabyć w pakietach. Dzięki bardzo dobrym opiniom klientów, Breezy Brand stało się marką rozpoznawalną wśród osób poszukujących skutecznej ochrony przed wpływem smogu i innych zanieczyszczeń powietrza.
W skrócie
Produkcja masek antysmogowych i ochronnych.
Oferowanie produktów z efektywnością filtracji wynoszącą 99,6%.
Innowacyjny system dopasowania do indywidualnych potrzeb.
Dostępność różnorodnych modeli i kolorów.
Możliwość zakupu maseczek ochronnych w pakietach.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Breezy brand osiągnęła 52 566 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 51 521 zł. Pozostałe przychody to 1045 zł.
Całkowite koszty wyniosły 56 878 zł.
Strata netto wyniosła 5357 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2142 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 52 566 zł w 2022 roku.
• 28 256 zł w 2021 roku.
• 48 282 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -3677 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -5357 zł w 2022 roku.
• 4086 zł w 2021 roku.
• 1997 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Breezy brand wynosi 61 841 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 142 915 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -3792 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 61 841 zł w 2022 roku.
• 79 004 zł w 2021 roku.
• 69 425 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Breezy brand wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Breezy brand wyniosła 43 675 zł.
a
ktywa obrotowe to 43 675 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 43 675 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 35 729 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 7947 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -236 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 43 675 zł w 2022 roku.
• 72 874 zł w 2021 roku.
• 44 147 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -12%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -15%.
Marża operacyjna wyniosła 15%.
Marża netto wyniosła -10%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Breezy brand wyniosły 7947 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 43 675 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 18%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1398 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 7947 zł w 2022 roku
• 14 443 zł w 2021 roku
• 5150 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 18% w 2022 roku
• 20% w 2021 roku
• 12% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Breezy brand wykazała przychody na poziomie 52 566 zł.
Organizacja zarobiła -4820 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 537 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -5357 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 269 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 537 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku