Produkcja maseczek ochronnych i masek antysmogowych
Skuteczność produktów wynosząca 99,6%
Innowacyjny system dopasowania masek
Wielorazowe maski dostępne w różnych kolorach
Oferowanie akcesoriów i filtrów do maseczek
Breezy Group to dynamiczna firma z siedzibą w Krakowie, która specjalizuje się w produkcji nowoczesnych maseczek ochronnych oraz maski antysmogowych. W ofercie znajdują się produkty charakteryzujące się wysoką skutecznością ochrony, wynoszącą 99,6%, co czyni je idealnym wyborem zarówno do codziennego użytku, jak i podczas aktywności sportowych, takich jak bieganie. Breezy Group wyróżnia się innowacyjnym systemem dopasowania masek, co zapewnia ich komfort i efektywność. W ofercie dostępne są zarówno jednorazowe maseczki ochronne, jak i wielorazowe maski antysmogowe, dostępne w różnych kolorach i wariantach. Firma od lat angażuje się w rozwój produktów, które odpowiadają na potrzeby współczesnych użytkowników, zapewniając nie tylko funkcjonalność, ale i atrakcyjny design. Klientom dostępne są także akcesoria oraz filtry do maseczek. Breezy Group to przyszłościowe podejście do ochrony zdrowia, oferujące produkty spełniające najwyższe standardy.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Breezy group osiągnęła 120 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 120 zł.
Całkowite koszty wyniosły 12 326 zł.
Strata netto wyniosła 12 326 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 60 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 120 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -6163 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -12 326 zł w 2021 roku.
• -4497 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Breezy group wynosi 80 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 300 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 40 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 80 zł w 2021 roku.
• 377 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Breezy group wynosi 0,05%. To oznacza, że firma ma szansę 0,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,021% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,05% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
• 0,01% w 2019 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Breezy group wyniosły 12 446
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2021 roku
•
0% w 2020 roku
•
0% w 2019 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Breezy group wyniosła 141 zł.
a
ktywa obrotowe to 141 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 141 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -9823 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 9964 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 71 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 141 zł w 2021 roku.
• 1872 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
Organizacja Breezy group wykazała zysk netto większy niż 15% organizacji z branży "Działalność firm centralnych (head offices) i holdingów z wyłączeniem holdingów finansowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 40% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 7% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 8% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 93% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00000005%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 15% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2021 były wyższe niż 40% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była ona wyższa niż 7% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 był wyższy niż 99% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 8% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 0% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 93% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 wynosił on 0.00000005%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Breezy Brand
posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 12.01.2022 jest
Breezy Brand
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 13.12.2021 do 12.01.2022
był Breezy Brand
kontrolując 100% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 01.06.2020 do 13.12.2021:
• Paruch Wojciech (50% udziałów)
• Nickel Grzegorz (50% udziałów)