STRATEGY BRANDING CONSULTING INTERNATIONAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LIKWIDACJI KRS
0000927979
NIP
9542832138
REGON
520244395

Podsumowanie

aktywa
682
przychód
554
zysk
-4 tys.
wartość firmy
835
Podstawowe info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
KATOWICE
Adres
UL. WRONIA, 10
Kod pocztowy
40-674
Rejestracja
2021-10-20
Rozpoczęcie działalności
2021-10-20
Kapitał zakładowy
10000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
int-sbc.com
Email
kontakt@int-sbc.com
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄC SAMODZIELNIE
Postępowanie likwidacyjne
Tak

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Strategy branding consulting international osiągnęła 554 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 550 zł. Pozostałe przychody to 4 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4595 zł.
Strata netto wyniosła 4045 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 277 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 554 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -2022 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -4045 zł w 2022 roku.
• -5335 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Strategy branding consulting international wynosi 835 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 2481 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 417 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 835 zł w 2022 roku.
• 3499 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Strategy branding consulting international wyniosła 682 zł.
a
ktywa obrotowe to 682 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 682 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 620 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 62 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 341 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 682 zł w 2022 roku.
• 4665 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -593%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -652%.
Marża operacyjna wyniosła -736%.
Marża netto wyniosła -730%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -296.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -326.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -368.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -364.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Strategy branding consulting international wyniosły 62 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 682 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 9%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 31 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 62 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 9% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Strategy branding consulting international wykazała przychody na poziomie 554 zł.
Organizacja zarobiła -4045 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -4045 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Strategy branding consulting international wykazała zysk netto większy niż 25% organizacji z branży "Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 34% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 7% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 10% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 9% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 1% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 1% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0000007%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 25% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 34% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 7% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 33% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 10% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 9% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 1% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 1% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.0000007%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Tyrała Krzysztof posiada 35 udziałów, które stanowią 35% firmy.
Czerniewski Jacek posiada 35 udziałów, które stanowią 35% firmy.
Krysiak Sonia posiada 30 udziałów, które stanowią 30% firmy.