Organizacja Agencja promocyjno-wydawnicza media osiągnęła 388 703 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 388 703 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 373 481 zł.
Zysk netto wyniósł 15 223 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 388 703 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 388 703 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 15 223 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 15 223 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja promocyjno-wydawnicza media wynosi 335 193 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
15 167 zł a 971 759 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 335 193 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 335 193 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Agencja promocyjno-wydawnicza media wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,075% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,08% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Agencja promocyjno-wydawnicza media wyniosła 71 263 zł.
a
ktywa obrotowe to 71 263 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 71 263 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 20 223 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 51 040 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 71 263 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 71 263 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 21%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 75%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 21.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 75.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Agencja promocyjno-wydawnicza media wyniosły 51 040 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 71 263 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 72%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 51 040 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 51 040 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 72% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Agencja promocyjno-wydawnicza media wykazała przychody na poziomie 388 703 zł.
Organizacja zarobiła 18 324 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 3101 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 15 223 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 17% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3101 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3101 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku