INSTYTUT MONITOROWANIA MEDIÓW SPÓŁKA AKCYJNA KRS
0000922327
NIP
5272971275
REGON
389994690

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
13,3 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
25,5 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
6 mln
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
49,6 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. PRZYOKOPOWA, 33
Kod pocztowy
01-208
Rejestracja
2021-09-21
Rozpoczęcie działalności
2021-09-21
Kapitał zakładowy
152645,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
Forma prawna
SPÓŁKA AKCYJNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z 1 (JEDNEJ) OSOBY, JEDYNY CZŁONEK ZARZĄDU UPRAWNIONY JEST DO SAMODZIELNEJ REPREZENTACJI SPÓŁKI. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z WIĘCEJ NIŻ 1 (JEDNEJ) OSOBY, DO REPREZENTACJI SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB 2 (DWÓCH) CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE.
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA
Opis
Instytut Monitorowania Mediów (IMM) to organizacja specjalizująca się w kompleksowymmonitorowaniu mediów w Polsce. Działa na rynku jako lider w zakresie analizy wizerunku medialnego marek, firm, osób oraz instytucji. Oferuje wszechstronny monitoring, obejmujący ponad 1980 tytułów prasowych, 247 stacji radiowych i telewizyjnych, a także portale internetowe oraz platformy społecznościowe. IMM zapewnia narzędzia do strategicznego planowania komunikacji, dostarczając codziennie aktualizowane raporty i szczegółowe analizy odniesienia do najważniejszych tematów. Wyróżnia się unikalnym rozwiązaniem, jakim jest aplikacja mobilna IMMapp, która umożliwia bieżące śledzenie treści w mediach oraz reakcję na interakcje w czasie rzeczywistym. Dodatkowo, zabezpiecza relacje z mediami przez autorską bazę dziennikarzy MediaContact oraz umożliwia monitoring wydatków reklamowych dzięki narzędziu Admonit. Instytut pomaga klientom w efektywnym zarządzaniu publikacjami i działalnością PR, oferując również dane do analizy w postaci graficznych zestawień oraz raportów.
W skrócie
  • Monitoring internetu, social mediów, prasy, radia i telewizji.
  • Aplikacja mobilna IMMapp do śledzenia mediów.
  • Moduł analityczny z interaktywnymi wykresami i raportami.
  • Baza dziennikarzy MediaContact dla lepszych relacji z mediami.
  • Narzędzie Admonit do analizy wydatków reklamowych.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Instytut monitorowania mediów osiągnęła 25 519 107 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 24 696 890 zł. Pozostałe przychody to 822 217 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 18 679 733 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 6 017 157 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 4 446 801 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 25 519 107 zł w 2023 roku.
• 31 337 905 zł w 2022 roku.
• 16 625 504 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -313 244 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 6 017 157 zł w 2023 roku.
• 9 739 066 zł w 2022 roku.
• 6 643 646 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Instytut monitorowania mediów wynosi 49 577 698 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 8 496 331 zł a 84 240 203 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 3 412 680 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 49 577 698 zł w 2023 roku.
• 65 064 699 zł w 2022 roku.
• 42 752 339 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Instytut monitorowania mediów wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,003% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Instytut monitorowania mediów wyniosła 13 263 684 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 2 059 080 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 11 204 605 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 13 263 684 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 11 328 442 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 935 243 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2 413 511 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 13 263 684 zł w 2023 roku.
• 8 862 248 zł w 2022 roku.
• 8 436 662 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 45%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 53%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 28%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 24%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -16.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -22.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.8 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Instytut monitorowania mediów wyniosły 1 935 243 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 13 263 684 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 15%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 145 347 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 935 243 zł w 2023 roku
• 1 906 917 zł w 2022 roku
• 1 644 549 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 15% w 2023 roku
• 22% w 2022 roku
• 19% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Instytut monitorowania mediów wykazała przychody na poziomie 25 519 107 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 7 516 519 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 1 499 362 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 6 017 157 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 20% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 484 704 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1 499 362 zł w 2023 roku
• 2 233 048 zł w 2022 roku
• 529 955 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Instytut monitorowania mediów wykazała zysk netto większy niż 97% organizacji z branży "Działalność agencji informacyjnych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 91% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 90% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 40% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 88% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 87% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 90% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 86% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 95% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 4%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 97% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 91% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 90% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 40% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 88% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 87% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 90% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 4%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki